• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Elektronická servisní knížka (ESK) - k čemu je dobrá?

AlesK

nový člen
7
Aktuální zkušenost s elektronickou servisní knížkou (ESK) mě utvrzuje v tom, že je to stejná "komedie" jako knížka papírová. Vypovídající hodnota je totiž přinejmenším diskutabilní. Je to pro mne velké zklamání. ?

Nedávno jsem si nechal zhotovit aktuální výpis ze servisní knížky. Jak se tak probírám obsahem, studuji piktogramy, tak jsem zjistil, že záznamy o výměně brzdové kapaliny jsou nějaké, řekněme, nepřesné. 40.000Km výměna brzdové kapaliny provedena , 80.000Km výměna taky provedena... A pak už nic. Asi tam dali něco, co se už vyměňovat nemusí. ? Hmmm? Další piktogramy jsem zatím raději nestudoval.