• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek 2.0 MZ-R Kintaro Edition - názory a zkušenosti

Diablot

nový člen
10
Dobrý den , jsem tu nový a mám v plánu koupit Mazdu 3 , kintaro edition 2.0 (110kw). Mohl bych poprosit o zkusenosti , na co si dát bacha? Auto má najeto 130k a nemá žádnou korozi .Nejspíš garážované.Od prověřeního prodejce. Rozhodl jsem se pro Mazdu kvůli spolehlivosti a krásnemu designu. Jezdim město , 10-20km denně , spotřebu neřeším , vím že bude vetší. Jde mi především o spolehlivost vozu. Prý jsou problémy snad jen v korozy spojkové hadičky a odchází čidlo klepání motoru.

Budu rád ža jakoukoliv recenzi , děkuji
 
Ahoj, mam jeste predFL 2.0, kde byla jeste 5q prevodovka. Po mechanicke strance zatim bez problemu. Akorat obcas zahaprovalo stahovani oken, coz stacilo provest reset pres proceduru (je to tu k nalezeni, tak nejdu spamovat :) ).
Najezdeno ma 220k km, mam to od necelych 180k km a krome bezne udrzby se resila akorat koroze (koupil jsem to uz ve stavu, kdy toho bylo na vyrezani vice :) ) a aktualne vlastne i svolavacka Mazdy na vymenu krytky airbagu.
 
Ahoj, mam jeste predFL 2.0, kde byla jeste 5q prevodovka. Po mechanicke strance zatim bez problemu. Akorat obcas zahaprovalo stahovani oken, coz stacilo provest reset pres proceduru (je to tu k nalezeni, tak nejdu spamovat :) ).
Najezdeno ma 220k km, mam to od necelych 180k km a krome bezne udrzby se resila akorat koroze (koupil jsem to uz ve stavu, kdy toho bylo na vyrezani vice :) ) a aktualne vlastne i svolavacka Mazdy na vymenu krytky airbagu.
Díky za reakci :) . Můžu ještě otázku? Je z výroby snížený podvozek? Nikde nemůžu najít zádné specifikace tehle "kintaro" edice , jedná se o model "Sport" pro Evropský trh? nebo Co je to zač?
 
mozna se pletu ale tusim ze Kintaro je nemecka/western europe vybava ekvivalentni ceske Sportce
 
jinak mam 1.6 2007 v nejake nespecifikovatelne cz edici a uz 4 roky spokojenost
z neduhu odeslo cidlo klepani (klasika), jednou za rok musim doplnit klimu a nejaky ten spotrebak...akorat si svou dan si vybira mrcha zrzava :(
zadni svetla mam uz meneny (poFL se klasicky protavily)

jezdi pekne, at uz jde o skakani po meste, zabava na okreskach nebo dalnicni presuny - tam dost chybi 6. prevod takze to musi dohanet hlasitost hudby :)

co mne minulo ale jinak se obcas objevuje byva odchazejici pojistkova skrin (ruzny vypadky sviceni v interieru i exterieru)
 
Díky za reakci :) . Můžu ještě otázku? Je z výroby snížený podvozek? Nikde nemůžu najít zádné specifikace tehle "kintaro" edice , jedná se o model "Sport" pro Evropský trh? nebo Co je to zač?
Díky za reakci :) . Můžu ještě otázku? Je z výroby snížený podvozek? Nikde nemůžu najít zádné specifikace tehle "kintaro" edice , jedná se o model "Sport" pro Evropský trh? nebo Co je to zač?
Zdravím, som tu nový. Mám Mazdu 3 2.0 Kintaro Edition a áno bola to vlastne “limitovaná edícia” pre nemecký trh v počte vyrobených kusov 1500. rozdiel medzi klasickou a Kintaro verziou je v prevodovke, je tam 6q oproti klasickej, ktorá ma 5q. Ďalej má skrátené Eibach pružiny, 17”kolesá, hliníkové pedále tmavý interiér a má kratšie trasy radenia oproti klasickej. Čo sa týka spolahlivosti za 20k čo som najazdil som menil len olej a filtre. Je to veľmi zábavné a spoľahlivé auto. Dúfam, že som Vám aspoň trochu pomohol. Prikladám Vám fotku tej mojej

510577D5-8A57-4108-B608-959924676B59.jpeg
 
Zdravím, som tu nový. Mám Mazdu 3 2.0 Kintaro Edition a áno bola to vlastne “limitovaná edícia” pre nemecký trh v počte vyrobených kusov 1500. rozdiel medzi klasickou a Kintaro verziou je v prevodovke, je tam 6q oproti klasickej, ktorá ma 5q. Ďalej má skrátené Eibach pružiny, 17”kolesá, hliníkové pedále tmavý interiér a má kratšie trasy radenia oproti klasickej. Čo sa týka spolahlivosti za 20k čo som najazdil som menil len olej a filtre. Je to veľmi zábavné a spoľahlivé auto. Dúfam, že som Vám aspoň trochu pomohol. Prikladám Vám fotku tej mojej

Zobrazit přílohu 37961


Děkuji za reakci , nakonec jsem se tedy stal taky majitelem tohoto auta , mám zatím najeto pres 1tkm a zatím spokojenost :)

IMG_1702.JPG
 
Taky mám ale nejsem si jistá tím kintarem. Má to znaky kintaro jako ten čumák s mlhovkami, výbava výhřev sedaček, multifunkční volant, prošívaný interiér tmavý, je to 6-ti kvalt ale nafta a nemám hliníkový pedály tak jak tedy poznat jestli to kintaro je nebo ne?


Sent from my iPhone using Tapatalk5dd33f1b24a6c2a582757932414097b2.jpg
 
Taky mám ale nejsem si jistá tím kintarem. Má to znaky kintaro jako ten čumák s mlhovkami, výbava výhřev sedaček, multifunkční volant, prošívaný interiér tmavý, je to 6-ti kvalt ale nafta a nemám hliníkový pedály tak jak tedy poznat jestli to kintaro je nebo ne?


Sent from my iPhone using TapatalkZobrazit přílohu 38488
Kintaro je znatelně snížené , nejspíš máš 1.6MCD 109 k / 80 kW a to vyrábeli v Comfort nebo Touring
 
Back
Top