ŠtěpánS
nový člen
- 1
Ahoj Mazďáci,
obracím se na Vás s žádostí o radu. Minulý rok jsem pořídil krasavici a nemůžu jí vynachválit. Bohužel v poslední době začíná být náladová a moc nikdo neví čím by to mohlo být. Čas od času motor netahá a to způsobem, že v prudším kopci nedokáže udržet 90 km/h na pětku mnohdy ani 60 na 4ku. Akcelerace prachbídná, srovnatelná s naloženou Avií. Samo od sebe to přejde a zároveň i přijde. Obecně jsem nenašel žadný vzorec tohoto chování jelikož to samo odeznívá a kromě jízdní dynamiky to ani nemá žádné "vedlejší" vlivy na spotřebu (jezdím za 6,5 průměr a to většinou po Praze). Diagnostika neukázala nic, DPF v pořádku, žádná kontrolka nebliká, provozní kapaliny a filtry jsou po výměně, palivo ze zásady premiovou naftu (Verva Diesel).
Dřív než se pustím do nějakých větších akcí, nemáte někdo s podobným problémem zkušenosti. Upozorňuji, že nejsem mechanik ani domorobo machr, takže stejně s tím budu muset za někým. Madla má nalítáno 195tkm přičemž do 150tkm autorizák v D, tady se dělala jen výměna oleje a filtrů plus nucená regenerace.
2.2 MZR-CD 132 kW, Euro5 2010
obracím se na Vás s žádostí o radu. Minulý rok jsem pořídil krasavici a nemůžu jí vynachválit. Bohužel v poslední době začíná být náladová a moc nikdo neví čím by to mohlo být. Čas od času motor netahá a to způsobem, že v prudším kopci nedokáže udržet 90 km/h na pětku mnohdy ani 60 na 4ku. Akcelerace prachbídná, srovnatelná s naloženou Avií. Samo od sebe to přejde a zároveň i přijde. Obecně jsem nenašel žadný vzorec tohoto chování jelikož to samo odeznívá a kromě jízdní dynamiky to ani nemá žádné "vedlejší" vlivy na spotřebu (jezdím za 6,5 průměr a to většinou po Praze). Diagnostika neukázala nic, DPF v pořádku, žádná kontrolka nebliká, provozní kapaliny a filtry jsou po výměně, palivo ze zásady premiovou naftu (Verva Diesel).
Dřív než se pustím do nějakých větších akcí, nemáte někdo s podobným problémem zkušenosti. Upozorňuji, že nejsem mechanik ani domorobo machr, takže stejně s tím budu muset za někým. Madla má nalítáno 195tkm přičemž do 150tkm autorizák v D, tady se dělala jen výměna oleje a filtrů plus nucená regenerace.
2.2 MZR-CD 132 kW, Euro5 2010