pjuracka11
nový člen
- 7
Ahoj, mám GJ 2015 2.5 a při jízdě v klasickém D režimu auto motor hodně podtáčí. To jsem zjistil, že je normální. Problém je, když jedu například ve vesnici nebo i mimo v nižších rychlostech do mírného stoupání. Převodovka stále dusí motor kolem 1200 otáček a sama nepodřadí, dokud jí nepomůžu pádlem. Řeším to tak, že jezdím nejčastěji na manuální režim, tam je všechno v pořádku, ale zas kdyz už mám automat, tak bych od něj chtěl, aby uměl fungovat i sám. No největší problém mám s tím, že v nízkých otáčkách v zátěži se z motoru ozývají rezonance a ze strany od spolujezdce takové pískání. Skoro mi to připomíná jako by to byl nějaký řemen nebo prostě něco na motoru na straně spolujezdce. Dá se to nasimulovat tak, že dám v manuálním režimu šestku v obci a dám více plynu. Jasně, proč by to člověk dělal reknete si, ale převodovka v D režimu to do stoupání taky dělá a ty zvuky se mi vážně nelíbí. Je to normální nebo mám po něčem jít? Nikde jsem nenašel, že by měl někdo podobný problém. Díky za případné reakce.