• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný ADJ.CZ - Jihlava

Zkušenost se servisem ADJ.CZ mám


  • Celkem voličů
    15

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
6 514
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
 
Pravidelná servisní prohlídka: technik příjmu Z. Váňa mi po telefonu předem vše vysvětlil a na můj dotaz na cenu mi vypracoval předkalkulaci zakázky, která obsahovala všechny položky. Po zkušenostech z jiných servisů jsem byl v pozitivním slova smyslu šokován. Doporučuji.
 
Po problemech s vypinanim automatickych svetel a drnceni ovladace na zrcatka jsem kontaktoval tento servis pres web. Druhy den me kontatoval prijimaci technik a domluvili spolu termin v servisu vcetne rezervace naharadniho vuzu. Po prijeti do servisu a kontrole bylo nutne vymenit ridici jednodu automatickych svetel a celeho ovladaciho panelu zrcatka a stahovani svetel. Tyto dily bylo nutne objednat. Behem 10 dnu bylo vse pripravene na vymenu a dnes jsem byl v servisu na vymene. Vse probehlo v poradku bez sebemencich problemu. Jednotka vymenena stejne tak panel ovladani zrcatka a stahovani oken. Cas ktery to zabralo byl neco malo pres hodinu. Za me skvele..doporucuju.
 
Zdravím,
Potřeboval jsem rychle opravit mazda 6
v neděli jsem poslal online formulář do servisu Mazda ADJ Jihlava s tím, že opravu nejpozději v pondělí. Dopoledne se mi ozvali že můžu při jet ve 14.00
Okamžitě jsem dojel. Příjemné vystupování a ochota mne velice překvapili. Již nebudu vyhledávat jiné servisy. Určitě doporučuji.
 
Pravidelne tam servisuji auto a vzdy bez problemu a ochotne vyjdou vstric. Kvalita odvedene praci je vynikajici.
 
V servisu ADJ Jihlava jsem byl v květnu na první garanční prohlídce, objednání na termín proběhlo podle mého požadavku, příjemné jednání s technikem, ochotný přístup. Prohlídka s výměnou oleje provedena za necelé 2 hodiny, vše ok. Servis doporučuji.
 
Tak tedy ještě technický dotaz. Bylo interním pokynem Mazdy podložky pod vstřiky po 80tis km měnit nebo je pouze vizuálně zkontrolovat? (článek z Auto.cz vložím níže) Protože u mě nikdy měněny nebyli. A to by je už museli vyměnit 2x. A na můj dotaz zda je auto naprosto v pořádku my vždy bylo sděleno, že v naprostém. A to ještě 2tis km před tím než mi bylo sděleno, že auto se nevyplatí (ekonomicky) opravovat.

Měňte podložky

Druhým problémem, který se pojí s oběma agregáty, se týká vstřikovačů. Oba motory používají common-rail Denso, byť různých generacích. Samotné vstřikovače za předpokladu, že tankujete kvalitní naftu, docela drží. Přesto je doporučeno jednou za čas přidat do ní aditivum. Dobré zkušenosti jsou s tím od společnosti VIF.
Kritickým místem jsou ale podložky pod vstřikovači, které je utěsňují v hlavě válců. Pokud netěsní, dochází k průniku nafty do oleje, který se tak přepaluje, což má pro kondici motoru fatální následky. Nejprve se ucpe sací koš olejového čerpadla, čímž se sníží tlak mazání. Jako první to většinou odnese turbodmychadlo, záhy ale také uložení klikového hřídele. V nejtěžších případech hrozí i zničení hlavy válců. Tam ale obyčejně závada nestihne dojít.
„Mazda o problémech s netěsnými vstřikovači věděla, takže výměna podložek pod nimi je zmiňována v technické servisní informaci (takzvaném TSB). Tady se píše, že nejpozději po ujetí 80.000 km by se měly podložky vyměnit. Miroslav Dufek je ale opatrnější a doporučuje tento interval zkrátit na 60.000 km. Pokud jdou vstřikovače v hlavě povolit, nejde o úkon, který by vás finančně nějak výrazněji zatížil. Čtyři drobné podložky jsou obecně řečeno halířové položky. Samozřejmě, pokud nejdou vstřikovače z hlavy vyndat, celá operace se může prodražit. I proto je dobré měnit je spíš v kratším intervalu, neboť častější demontáží (povolováním) vstřikovačů lze předejít jejich „zarůstání“ do hlavy.
CX5 2,2 D AWD - značkový servis ADJ Jihlava důrazně NEDOPORUČUJI
Oleje, filtry, atd. výměny ročně při nájezdu 10 t. km, plně aditivovaná nafta a servis po celou dobu a bez výjimky v ADJ. Tento značkový servis dokázal za 9 let motor 2,2 D AWD svou odbornou péčí zcela zničit. Pomyslnou jahůdkou je situace před přidřením motoru, kdy jsem technika požádal o kontrolu přistaveného vozidla s tím, že v motoru slyším kovové zvuky a ťukání. Po obhlédnutí a poslechnutí motoru se pouze zeptal zda na přístrojovém panelu něco svítí. A protože žádná výstraha zrovna nesvítila poslal mě domů s tím, abych přijel na servis další týden. Ujištěn technikem značkového servisu jsem tedy jel 30 km domů. Následně se mi při cestě do servisu, kde jsem již jednou byl, před vypnutím motoru rozsvítily na přístrojovém panelu červené výstrahy k mazání motoru.
Přijímací technik, který vůz mnoho let servisoval a vozidlo se zjevnými znaky závady mazání motoru poslal 30 km domů si mě hned při převzetí vozu připravoval na možnost poškození motoru karbonem. Za cca 2 hod. mi tlf. sdělil, že měl pravdu a motor je ucpaný karbonem s tím, že oprava u nich (myšleno v ADJ Jihlava) by byla velmi drahá a nejlepší by pro mě bylo vozidlo obratem prodat. Za tuto informaci mi předal fakturu na 2300 Kč. Z jeho jednání a přístupu k letitému klientovi jsem byl konsternován. Technika pouze zajímalo placení fa za odbornou kontrolu vozu. Odpovědnost za zničení motoru nekvalitní a neodbornou prací si absolutně nepřipouštěl, prý se to všeobecně ví, že je to slabé místo Mazdy. Následující den (vůz zůstal odstaven u ADJ) mě kontaktoval neznámý překupník, že by vůz max. za 60 t. Kč koupil. Kde a od koho získal moje soukromé číslo a info o závadě motoru auta si myslím své. Přijímací technik si v zaměstnání zřejmě dělá svůj soukromý business s pražským auto překupníkem.
Po opravě u skutečného odborníka na motory Mazda jsem si vyslechl naprosto identický popis příčiny a vzniku karbonu, který vedl ke zničení motoru. Vstřikovače u 2 válců byly doslova "zarostlé" do bloku a podložky zjevně nikdo nikdy nevyměnil ani nedotáhl. Výmluva, že dělají servis přesně podle doporučení výrobce je zcela lichá. Dotažení a výměnu těsnění u vstřiků jsem dosud považoval za běžnou součást údržby, kterou znalý mechanik provede při každé výměně oleje v motoru.
Značkový servis ADJ Jihlava však tuto drobnost ani při svých vysokých cenách nedělá a můžeme se pouze dohadovat zda jde o neznalost, aroganci, lajdáctví, .... .
Dotažení vstřikovačů při výměně oleje v motoru nezabere více jak 5 min a včas MĚŇTE PODLOŽKY VSTŘIKOVAČŮ. Čtyři drobné podložky jsou korunovou záležitostí a je dobré měnit je v kratším intervalu (20-40 tkm). Demontáží vstřikovačů předejdete pozdějším problémům s povolením vstřikovače „zarostlého“ do hlavy motoru.
 
Řešil jsem takhle s jedním majitelem trojky jeho převodovku M3 G165. Kluk z Brna, auto koupil u ADJ, celou dobu k nim jezdil na servis, ačkoliv mohl jinam blíž, celou dobu si stěžoval na drhnutí a vypadávání kvaltů, a celou dobu byl (možná stejným) servisním technikem chlácholen, že je to normální. Přitom celou dobu existovala servisní informace. Ten zákazník měl dokonce prodlouženou záruku. Servis by neplatil vůbec nic, zaplatil by to importér nebo Car Garantie. Přesto se na to vykašlali a zákazník až po záruce zjistil, že nějaká taková servisní informace existuje.
 
Tak v ADJ řeší problémy tak, že Vám poradí ať si každé 3 roky koupíte nové auto (jedině v benzínu) a máte prý klid..... :kissing_heart:
Za ty léta jsem se mi tam nikdy nestalo, aby rozumně s něčím poradili nebo pomohli řešit problém jinak (levně), prostě Mazda to říká takto a tím to končí. Váš problém, zaplaťte nebo jeďte jinam. Nechápu ten styl, přichází tak o hodně běžných zákazníků, snad je tato doba naučí mít jiný přístup
 
Trapný pokus personálu o zastření skutečné situace v servisu Mazda ADJ Jihlava.
Nejsem personal ADJ a posledni servisy nebyly bez ztraty kyticky. Ovsem jine znackove servisy jsou jeste horsi, takze za me stale akceptovatelne.

Kam jezdite Vy na servis a kde jste spokojen?
 
Letos, jako každý rok, ale trochu později na jaře výměna zimních kol za letní, geometrie a tepování interiéru. Požadováno umytí kol a do igelitu. Doma jsem po vybalení zjistil, že kola i disky jsou špinavé. Reakce technika Váni: my to myjeme až před montáží (?!)
Takže oni nechají měsíce špinavé a zasolené zimní disky, aby chemie pracovala... Ne, že mechoš zapomněl, to je tak schválně:rolleyes:.
 
Takéto niečo by som si asi odkontroloval alebo lepšie spravil sám. A baliť kolesá do igelitu je asi tiež nie moc rozumné. Treba ich nechať na stojane iba zakrité aby mali vzduch. Ja ich nachám dostatočne vysušiť po dôkladnom umytí diskov, dofúkam a nastriekam nejakým sprejom na gumy a uložím do stojanu a zakrijem.
 
Ten igelit je jen na převoz, aby mi nenaložili kola na čisté koberce (což už se taky stalo, když to vyzvedávala žena). Wapku bych nevyužil a nebudu si dělat doma bordel (karcinogenní otěr z brzd a gum, ráčej rozumět). Jinak souhlas, na stojanu doschnou. Ale když už se nemůžeme spolehnout na servis ani v takhle jednoduchejch úkonech...
 
Wapku máš predsa na každej ručnej umyvárke. Nikto by to nerobill doma. Keď je na disku hlavne z prednej nápravy bordel tak to vyžaduje dosť práce ho dostať preč. Chce to nastriekať chémiou na to určenou, ja používam od fi. Sonax a kartáčom vyšolíchať. Je to piplačka a bolí od toho chrbát ale potom na jar po zime a opačne nahadzuješ krásné čisté kolesá a máš s toho radosť. V žiadnom pneuservise sa ti s tým nebudú tak piplať. Dajú koleso do toho bubna zapnú na pár sekúnd na program čo je mokré to je čisté a hotovo.




IMG_0055.jpeg

IMG_0056.jpeg
 
Poslední úprava:
Tak hlavne, ze se bojite karcinogenniho oteru z brzd a pak inhalujete ty sracky z cisticu (ve spojeni s oterem z brzd).
 
Podstatou sdělení v rámci tématu byl postup ADJ, jejich mechaniků a techniků. Mají na to automatickou myčku. Jinak, ať si každý čistí kola, jak uzná, třeba kartáčkem na zuby...
 
Podstatou sdělení v rámci tématu byl postup ADJ, jejich mechaniků a techniků. Mají na to automatickou myčku. Jinak, ať si každý čistí kola, jak uzná, třeba kartáčkem na zuby...

To nám je jasné ale ich služby sa nezlepšia keď na to použiješ iba toto fórum. Nemáš účet nemáš fotky tak sa to môže lahko obratiť proti tebe a obviniť ťa za pošpinenie obchodného mena. Bacha na to. Trebalo si sťažovať priamo u nich a žiadať nápravu v primeranej lehote a z fotografiami ako kolesá vyzerajú po ich umytí za ktoré ti účtovali peniaze. Takto je to iba výkrikom do tmy z účinnosťou nula nula.

Keď si už tak naštartovaný tak možno daj recenziu na ich služby-neslužby na Google kde to má úroveň aj kultúru. Tam sa ti môže na to vyjadriť aj samotný servis ktorý to bude určite čítať. Tu to za 24 hod zapadne prachom a iba my čo tu prispievame aj keď radami ktoré nechceš počuť tak je to na horných čitácich pozíciach.


@ajfel - NEspokojný

@Aleš.M - spokojný

@Jirkav - spokojný

@Oldřich - spokojný

@Pepek - spokojný

@montego - spokojný
@Čahoun83 - spokojný
 
Poslední úprava:
Back
Top