• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Autobaterie pro verzi AWD s DC-DC měničem

Ondrali

nový člen
5
Ahoj, teď tu budu za blba a všichni mě ukamenujete, ale projižděl jsem fóra.. o autobateriích sem našel spoustu vláken, ale to co mě zajímá tak ne. Pořídil jsem si ojetou mazdu CX-3 Revolution 2.0 110 kW manuál, AWD. Koupil jsem si baterii:

Varta Blue Dynamic EFB 12V 65Ah 650A 565 501 065​

Táta má taky CX 3, akorát 89 kW a tuhle baterii tam má. No otevřem to, vyndáme starou baterii a tahle nová tam nepasuje. Nevíte co s tím? Hledám už 3 hodiny na internetu původní baterii co tam je, viz. foto a nemůžu ji dohledat (že bych si koupil tu samou). Jediné co mě napadá odmontovat ten původní rámeček co tam na tu baterii je?

Ondra

IMG_2225.jpeg
 
Táta nemá vedle baterky DC-DC měnič.
 
Tedy jestli chápu správně, musim objednat tuhle? Autobaterie Banner Running Bull EFB 12V, 55Ah, 460A, 555 15.

Mooooc děkuju za radu!
 
original, ktoru si hladal by mala mat oznacenie gs yuasa n-55(s), kludne kup tu bannerku, ja som ju kupil asi 2 tyzdne dozadu do mx a sedi ako ma
 
Fakt, dokonca 50 Ah. Ale ja na M3 BM 2014 nemám určite 50 Ah. Keď nie 65 tak 60, to som si nie istý.

Asi by som tam dal:

EXIDE EL604 Autobatéria12V 60Ah 520A B0 D23 EFB-Bateria

Číslo produktu: EL604EAN: 3661024036566
 
Poslední úprava:
Manuál k CX-3 z roku 2017 rozlišuje baterie jen pro benzín a diesel. Jiné podrobnosti (AWD nebo výbavu) nerozlišuje. IMG_8258.jpeg
 
Nevím jakou to má souvislost, ale tento problém je vyřešen.
 
Nevím jakou to má souvislost, ale tento problém je vyřešen.
Tak se omlouvám, že se vám do toho pletu. Nepochopil jsem proč se řeší měnič, když Mazda to pomíjí.
 
Poslední úprava:
Tak se omlouvám, že se vám do toho pletu. Nepochopil jsem proč se řeší měnič, když Mazda to pomíjí.
Jak vidíš nahoře na obrázku AWD má DC-DC měnič pro i-ELOOP kondenzátor hned vedle baterky a proto používá extrémně úzkou baterii stejnou, jako ND. A v tom manuálu je uvedena, je to ten typ N-55. Označení je na fotce hned vedle minus pólu.
 
Jak vidíš nahoře na obrázku AWD má DC-DC měnič pro i-ELOOP kondenzátor hned vedle baterky a proto používá extrémně úzkou baterii stejnou, jako ND. A v tom manuálu je uvedena, je to ten typ N-55. Označení je na fotce hned vedle minus pólu.
Dík za vysvětlení. V manuálu to takto srozumitelně není.
 
Poslední úprava:
Také jsem koukal na netu a našel podobné věci. Každopádně moc děkuji za radu! Když jsem se ale zas vrátil domu, tak jsem si vzal do ruky ty umělohmotné chrániče pólů a zjisil že ve vnitř těch chráničů, jsou narvané objímky 😀
 
Zdravím, nevíte někdo jestli je třeba při výměně baterie - origo byla 50 AH momentálně koupená nová 55 AH - také připojit na diagnostiku a udělat nějaké nastavení aby to správně dobíjelo. Díky za rady.
 
Back
Top