• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Častá regenerace DPF

Tomasmazdacx5

nový člen
5
Zdravím,

mám Mazdu CX5 (2013) 2,2 - 110 kW , najeto 160 000 km a regenerace filtru probíhá každých 130 - 150 km ať se jede krátká nebo dlouhá trasa (Chorvatsko). V servisu nám bylo řečeno, že se může jednat o vstřikovače. DPF je čištěno před cca 50 tis. km. Nemáte někdo stejný problém, popř. jak jste to řešili.
 
Tak pokud je objem nespalitelného popela v DPF malý, tak to evidentně kouří. Třeba tomu nefungují 4 výfukové ventily. Třeba to má zanešené sání...
 
Tak pokud je objem nespalitelného popela v DPF malý, tak to evidentně kouří. Třeba tomu nefungují 4 výfukové ventily. Třeba to má zanešené sání...
Nevíte, jaká by měla být hodnota tlaku v sání, popř. jak by šlo na diagnostice vyčíst, zda nemůže být sání ucpané. Měl jsem CX5 na kalibraci vstřiků a žádná chyba DPF nebo EGR se nenašla, ale mám doma zákl. obd2 diagnostiku tak by mě zajímalo, podle čeho bych mohl poznat to sání :)
 
Back
Top