Masc
člen KLANu
- 16
Mám čerstvou zkušenost s výměnou čelního skla. Snad někomu pomůžu, aby neudělal stejnou chybu jako já.
Kamínek na čelním skle udělal asi 4 cm paprskovitou prasklinu a jak naschvál jsem musel za týden na STK. Takže shánění, kde udělají rychle výměnu (na pojišťovnu z havarijka). Servis Mazdy řekl až koncem listopadu. Já sehnal neautorizovaný, ale smluvní pro pojišťovnu. Sklo tedy není originál Mazda. Výsledkem je mírně rozmazaný head-up displej s menším pozorovatelným úhlem. Sklo patrně nemá dokonalou geometrii a grafika head-up displeje se mírně vlní při změně úhlu pohledu. Prostě už to není jako originál.
Vyhřívací pásky pod stěrači jsou tenčí, ale ještě nebyla možnost vyzkoušet.
Takže doporučuji všem raději servis Mazdy a originál sklo. Tam by pak snad mělo být vše ok.
Záměrně nepíšu značku skla ani jména servisů, protože to asi není podstatné.
Kamínek na čelním skle udělal asi 4 cm paprskovitou prasklinu a jak naschvál jsem musel za týden na STK. Takže shánění, kde udělají rychle výměnu (na pojišťovnu z havarijka). Servis Mazdy řekl až koncem listopadu. Já sehnal neautorizovaný, ale smluvní pro pojišťovnu. Sklo tedy není originál Mazda. Výsledkem je mírně rozmazaný head-up displej s menším pozorovatelným úhlem. Sklo patrně nemá dokonalou geometrii a grafika head-up displeje se mírně vlní při změně úhlu pohledu. Prostě už to není jako originál.
Vyhřívací pásky pod stěrači jsou tenčí, ale ještě nebyla možnost vyzkoušet.
Takže doporučuji všem raději servis Mazdy a originál sklo. Tam by pak snad mělo být vše ok.
Záměrně nepíšu značku skla ani jména servisů, protože to asi není podstatné.