Alexandros
nový člen
- 3
Ahoj,
dnes ráno jsem mou CX-30 koupenou v květnu (najeto od té doby 11 500 km) normálně odemkl dotykem na kliku a s klíčkem v kapse nastartoval a přeparkoval. Po vystoupení z auta jsem už nedokázal zamknout. Auto nereagovalo na dotyk kliky, ani na stisk tlačítka na klíči. Myslel jsem si, že se prostě vybila baterie v klíčku, v čemž mě utvrzovalo, že přiložení klíčku ke spínačce a stisk tlačítka vedl k nastartování motoru. Baterku jsem vyměnil a pořád nic. Klíčky nebyly v režimu spánku. I v něm by ale stejně měli po stisku tlačítka auto odemknou/zamknout, což se neděje. Zkusil jsem druhý klíček a stále nic. S autem jsem následně odjel na nákup a po nějakých dvou kilometrech selholo TPMS. Řekl jsem si, že tohle přeci musí souviset, oba to jsou bezdrátové signály. Nevím, jestli komunikují po stejném rozhraní, ale pokud to spolu nijak nesouvisí, tak je to přinejmenším podivné. Máte prosím nějaký nápad, čím by tohle chování mohlo být způsobené? Díky.
dnes ráno jsem mou CX-30 koupenou v květnu (najeto od té doby 11 500 km) normálně odemkl dotykem na kliku a s klíčkem v kapse nastartoval a přeparkoval. Po vystoupení z auta jsem už nedokázal zamknout. Auto nereagovalo na dotyk kliky, ani na stisk tlačítka na klíči. Myslel jsem si, že se prostě vybila baterie v klíčku, v čemž mě utvrzovalo, že přiložení klíčku ke spínačce a stisk tlačítka vedl k nastartování motoru. Baterku jsem vyměnil a pořád nic. Klíčky nebyly v režimu spánku. I v něm by ale stejně měli po stisku tlačítka auto odemknou/zamknout, což se neděje. Zkusil jsem druhý klíček a stále nic. S autem jsem následně odjel na nákup a po nějakých dvou kilometrech selholo TPMS. Řekl jsem si, že tohle přeci musí souviset, oba to jsou bezdrátové signály. Nevím, jestli komunikují po stejném rozhraní, ale pokud to spolu nijak nesouvisí, tak je to přinejmenším podivné. Máte prosím nějaký nápad, čím by tohle chování mohlo být způsobené? Díky.