• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

Krabat

rodinný člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
1 036
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá?

Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.

PS: Kousek od Kauflandu na Sokolské jsem ve Zlíně viděl odbočovat krásnou tmavovlásku v červené M3, ale nestihl jsem si všimnout, jakou měla SPZ. :)
 
Poslední úprava:
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá?

Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.
Ja jsem taky platil kolem peti tisic takze jsem byl take zaskocen...Oni chcou za tech pet litru oleje 2500 korun. Priste uz jedu jinam a donesu si svuj olej filtry atd protoze ty jejich original dily jsou predrazene.
 
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá? Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.

Já jsem tady někde určitě psal, že v Ústí jsem na trojce i CX-3 měl všechny garanční prohlídky (1., 2. i 3.) kolem 3000 - 3500 Kč, včetně oleje a filtrů. Ale nepoužívali Mazda Original Supra 0W-20, nýbrž Shell Helix Ultra 0W-20, což taky může dělat rozdíl (matně si pamatuju, že za něj fakturovali něco jako 380 za litr).
 
Jinak mně osobně by se taky líbilo, kdyby to bylo co nejlevnější, ale na druhou stranu za ty dva až tři roky, co budu auto mít, by úspora na individuální výměně byla docela zanedbatelná částka (za palivo dám za tu dobu počítám něco kolem 180 tisíc Kč) — a k tomu plno času navíc, kdybych řešil výměny oleje nějak individuálně. Do Ústí to mám 35 minut, do Kladna 40 minut, do obou měst občas jezdím i z jiných důvodů (dá se to spojit s garančkou), a stejně nemám blíž někoho, komu bych věřil a měnil mi to levněji a zároveň s použitím originál filtru a těsnění... Takže já osobně to zas asi řešit nebudu víc, než dovezením vlastního oleje (který mi přijde dopravcem) do autorizovaného servisu, ale ani ne tak kvůli úspoře (ten můj plánovaný Millers stojí 2700), jako spíš protože chci mít to nejlepší.
 
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá?

Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.
Ja jsem fakturu sve prvni garancky ukazoval v tematu k servisu, tak posud sam. Je to sice pred rokem, ale cena o tisicovku nizsi a nad ramec standardniho intervalu tam mam vymenu vzduchoveho a kabinoveho filtru, sprej proti kunam a nejsem si jisty, jestli i ta geometrie neni navic. Cos mel na fakture Ty?
Tak prvni kontrola po 20k km, kdyby nekoho zajimala cena (GJ 2.5i). Nad ramec vymena vzduchoveho a pyloveho filtru.
Zobrazit přílohu 5454
 
Chlapi, díky všem za Vaše názory. Možná by tohle téma (Ceny servisních prací u Mazdy) zasloužilo vlastní fórum. Je min. hodně zvláštní, že @Ter Leeloo II se stejným autem, jako mám já, má o tisícovku nižší cenu i s geometrií náprav a sprejem proti kunám. Ještě podivnější je, pokud srovnám ceny jednotlivých položek. Na jednu stranu tady Mazda zveřejňuje ceny servisních prohlídek a dělají obstrukce, pokud chcete jiný olej. Na stranu druhou je evidentní, že každý servis dá do auta něco jiného. Tak na co si to hrají? Autorizovaný servis by měl všude opravit auto stejně. Stejně jako v KFC dostanu stejné jídlo u nás i v Portugalsku, tak by tyhle servisy měly používat stejné komponenty a postupy. To se evidentně neděje. :eek:

upload_2017-9-2_7-18-21.png
 
Kdysi se tu na foru pohyboval uzivatel Kabek, ktery ale mel zvlastni nazor na vyznam diskuzniho fora. Takze se pak jednou sebral, zmizel a snazil se vzit s sebou i sve prispevky. Kazdopadne ten kdysi delal emailovy pokus, napsal nekolika ruznym servisum, co u nich vyjde obycejna vymena oleje (mimo standardni prvni interval). Tam teprve bylo videt, jake jsou rozdily v cenach/marzich na oleji a praci.

Toto je to puvodni tema:
Výměna oleje v motoru a filtru... a cena?

Mimochodem, nekdejsi cenik pravidelne udrzby u Auto Jeremiasova.
Kdyby nekoho zajimalo pro predstavu - Cenik pravidelne udrzby Mazda6 GJ 2015, 2,5i A/T

Cena se pry muze jeste hybat v case podle kurzu Eura.

Takze ikdyz jsem v Auto Jeremiasova auto koupil a jezdim kolem jednou az dvakrat tydne, tak k nim na pravidelne kontroly nejezdim a radsi si udelam vylet do Kolina a zaplatim to za benzin :D.

Krabat určitě dostal spešl olej pro Skyactiv a ten je za jiné peníze.
Vzdyt my s @Krabat-em mame stejny motor, temer stejne auto. Jen on ma novejsi "revizi" ;).
 
Vidím, že aj v CZ fičí 30 haléřová podložka zátky za 54,63 Kč .
Vacsina mavne nad tym rukou , však to je iba 50 kaček
a práve tým, my sami akceptujeme naše zdieranie v servisoch.
====
Prekvapuje ma, že 2,5 litr. motor vyzaduje iba 4,5 litra oleja , u @Ter Leeloo II , to bolo dokonca iba 4 litre oleja.
S takymi mnozstvami olej naplne, vymena pri 20k km je ruska ruleta. (moj diesel 2,2 = 4,9 litrov )
 
Me ani tolik nevrta hlavou ten rozdil cen, prislo mi to takove logicky trzni.

Daleko vic me zajima, proc ja dostavam vzdy Dexelia Ultra 5W30 a @Krabat Supra 0W20, kdyz mame totozny motor. Ja se v olejich nevyznam ani po tech eleboratech treba od @Ondrej K a @shr3k-eka, ale v originalnim servisu snad mame dostat to stejne, ne?
 
Některé servisy berou v sudech jen levnější Ultra, jiné dražší Supra, nebo oboje. Podle návodu je možné použít obě. Jinak co se týče potřebných dílů, je tu tabulka servisních nákladů.
 
AUTOLAROS zdá se drží předepsanou maloobchodní cenu.
 
A vlastně tímto nutí lidi si nosit vlastní olej - 5 x 180,- Kč = 900,- za olej ve vlastní režii.
 
U p. Mikuše (www.autopalkovice.cz):
- filtr olejový 366 Kč
- olej motorový 1.350 Kč (4,5 l)
- filtr vzduchový 340 Kč
- filtr kabinový 287 Kč
- práce 484 Kč/hod
Ceny jsem uvedl vč. DPH. Měl jsem to jako právnická osoba na fakturu, tak je možné, že pro platbu hotově mají jiné (o trochu nižší) ceny.
 
Poslední úprava:
Back
Top