• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Chiptuning, limit převodovky a dodatečné odhlučnění

zavadam

nový člen
1
Dobrý den všem,

jako nováček tohoto fóra se omlouvám, pokud můj dotaz zde již zazněl, ale mám půl roku mazdu 3 v Revolution Topu 2.2 nafta z roku 2017 se 44tis km a mám pár dotazů:

První je na technické specifikace motoru 2.2 ve verzi 110kw oproti verzi 135kw montované do Mazdy 6, zda jsou technické rozdíly, či je rozdíl jen softwarový a má smysl uvažovat o chiptuningu.
K tomu se váže další otázka na limity převodovky 6MT spárované s touto verzí (110kw) zda je třeba stejná jako u silnější verze, nebo je zde nějaké omezení.

Další dotaz je k odhlučnění, Mazda 3 je naprosto příšerně hlučné auto, asi nejvíc ze všech, co jsem kdy měl a především na dálnici mě to dohání k šílenství (asi největší slabina celého vozu) má někdo zkušenosti či doporučení ohledně dodatečné zvukové izolace? Našel jsem několik firem, co se tím zabývají, ceny jsou 30 tis a výše, tak se raději poradím zde.

Děkuji.

Milan

mazda.jpg
 



 
První je na technické specifikace motoru 2.2 ve verzi 110kw oproti verzi 135kw montované do Mazdy 6, zda jsou technické rozdíly, či je rozdíl jen softwarový a má smysl uvažovat o chiptuningu.
K tomu se váže další otázka na limity převodovky 6MT spárované s touto verzí (110kw) zda je třeba stejná jako u silnější verze, nebo je zde nějaké omezení.
Ano, rozdíl je jen softwarový 110 vs. 129 kW a jde transplantovat 100%, protože se jedná jen o mapy omezovačů (mapy požadovaných hodnot jsou shodné). Převodovka je u všech výkonových verzí stejná. 135 kW verze od MY2018 má úplně jinou řídící jednotku. Samozřejmě je možné použít i vyladěné mapy na cca 147 kW a 480 Nm.
 
Back
Top