Rene Gay-T
nový člen
- 2
Ahojte idem si po radu...
Na obrazku je sice motor mazdy 6 a ja mam 5cr ale bude to asi jednoduhsie....
Problemom bol pravdepodobne zaseknuty termostat kedze auto sa tazko hrialo ked sa nahrialo na cca 90 stupnov a siel som nedavno dole kopcom so zaradenou rychlostou teplota padla az na 40 stupnov .
Termostat som vymenil naplnil chladiacu a zacal motor hriat.
Ako prva sa ohriala tenka hadica "bajpas" z termostu č.3 (u mazdy 5 smeruje niekam dole do motora).
Dalej sa hriala hruba hadica ktora zmeruje z motora do chladiča č.4 (v kabine to uz riadne hrialo). Motor sa podla obd nahrial na 96-98°C avsak hruba hadica ktora smeruje z chladiča do termostatu č.8 je stale studena/vlazna. Je to tak spravne ?
Na obrazku je sice motor mazdy 6 a ja mam 5cr ale bude to asi jednoduhsie....
Problemom bol pravdepodobne zaseknuty termostat kedze auto sa tazko hrialo ked sa nahrialo na cca 90 stupnov a siel som nedavno dole kopcom so zaradenou rychlostou teplota padla az na 40 stupnov .
Termostat som vymenil naplnil chladiacu a zacal motor hriat.
Ako prva sa ohriala tenka hadica "bajpas" z termostu č.3 (u mazdy 5 smeruje niekam dole do motora).
Dalej sa hriala hruba hadica ktora zmeruje z motora do chladiča č.4 (v kabine to uz riadne hrialo). Motor sa podla obd nahrial na 96-98°C avsak hruba hadica ktora smeruje z chladiča do termostatu č.8 je stale studena/vlazna. Je to tak spravne ?