Ahoj,
nedávno mi začala blikat kontrolka DPF. Jelikož měním každý rok olej v neautorizovaném servisu a nebyl prováděn reset intervalu výměny oleje, tak jsem to nechal přes diagnostiku vyresetovat. Kontrolka přestala blikat, nucená regenerace nebyla provedena.
Zároveň diagnostika vyhodila dvě chyby.
P2458 - doba trvání regenerace částicového filtru mimo předepsaný rozsah. Mohlo by to být způsobeno tím, že ŘJ blikáním kontrolky znemožnila běžnou regeneraci? Po vyresetování výměny oleje jsem odjel ze servisu, během pár km kontrolka DPF začala svítit, a předepsanou jízdou po 20 minutách zhasla. Předpokládám tedy, že běžná regenerace proběhla v pořádku. Najeto je 200t, takže filtr má již něco za sebou. Pravidelně měněn olej po roce, tankováno kvalitní palivo, aditiva nepřidávána.
P0234 - regulace tlaku přeplňování - pln. tlak příl. vel. takže problém s turbem. Auto jede dobře, jen se zdá, že turbo nemá tah a sepíná až při vyšších otáčkách nad 2500ot.
Doporučení servisu: doporučený přípravek do nafty BG 245, popř. celková dekarbonizace
Otázka zní: má smysl zkoušet aplikovat čištění BG 245 s tím, že se to nějak protáhne a vyčistí, a po aplikaci ověřit výsledek na diagnostice nebo je rovnou nutný servisní zákrok?
Díky
nedávno mi začala blikat kontrolka DPF. Jelikož měním každý rok olej v neautorizovaném servisu a nebyl prováděn reset intervalu výměny oleje, tak jsem to nechal přes diagnostiku vyresetovat. Kontrolka přestala blikat, nucená regenerace nebyla provedena.
Zároveň diagnostika vyhodila dvě chyby.
P2458 - doba trvání regenerace částicového filtru mimo předepsaný rozsah. Mohlo by to být způsobeno tím, že ŘJ blikáním kontrolky znemožnila běžnou regeneraci? Po vyresetování výměny oleje jsem odjel ze servisu, během pár km kontrolka DPF začala svítit, a předepsanou jízdou po 20 minutách zhasla. Předpokládám tedy, že běžná regenerace proběhla v pořádku. Najeto je 200t, takže filtr má již něco za sebou. Pravidelně měněn olej po roce, tankováno kvalitní palivo, aditiva nepřidávána.
P0234 - regulace tlaku přeplňování - pln. tlak příl. vel. takže problém s turbem. Auto jede dobře, jen se zdá, že turbo nemá tah a sepíná až při vyšších otáčkách nad 2500ot.
Doporučení servisu: doporučený přípravek do nafty BG 245, popř. celková dekarbonizace
Otázka zní: má smysl zkoušet aplikovat čištění BG 245 s tím, že se to nějak protáhne a vyčistí, a po aplikaci ověřit výsledek na diagnostice nebo je rovnou nutný servisní zákrok?
Díky