Petr :)
člen KLANu
- 32
Zdravím, před týdnem jsem si koupil taky 5ku 2,0 110kw 2012 najeto 121tkm byl jsem si to dvakrát projet, při projížďkách jsem zjistil vyteklý pravý zadní tlumič a špatný vlnovec výfuku, po rozumné dohodě jsem auto koupil. Úspěšně a s radostí jsem podepsal smlouvu a zaplatil, když jsme přišli k autu že odjedu auto nechtělo nastartovat na druhý pokus naskočilo, na můj udivený výraz mi prodejce řekl že to budou asi svíčky že to dlouho stálo. Sedl jsem do auta a odjel, cestou jsem si hrál se vším možným a zkoušel jsem i stop samozřejmě hned skočil do chyby. Natankoval jsem vervu 100 a na internetu jsem našel tip na vyčištění škrtící klapky že by to mohlo pomoci se starty. Po vyčištění klapky se nic nezměnilo a celkem mě udivovala spotřeba 9,6 kterou nedokážu dostat dolu snad jedině kdybych auto tlačil.
Koupil jsem tedy nové svíčky od Denza říkal jsem si dám mu to nej, starty za studena jsou dobré ale za tepla stále bída, občas vyjedou otáčky na volnoběh až k 1700 ot. už mě napadá jen jedna možnost co jsem vyčetl a tou je špatná lambda sonda nenapadá vás ještě nějaká možnost ? Chybu to žádnou nehází a za tepla to nestartuje vždy po určitém čase když to chcípnu a cca po 5 min nastartuji tak většinou ok ale po delší době stání to startuje cca 5s+. Předem děkuji za tipy.
Koupil jsem tedy nové svíčky od Denza říkal jsem si dám mu to nej, starty za studena jsou dobré ale za tepla stále bída, občas vyjedou otáčky na volnoběh až k 1700 ot. už mě napadá jen jedna možnost co jsem vyčetl a tou je špatná lambda sonda nenapadá vás ještě nějaká možnost ? Chybu to žádnou nehází a za tepla to nestartuje vždy po určitém čase když to chcípnu a cca po 5 min nastartuji tak většinou ok ale po delší době stání to startuje cca 5s+. Předem děkuji za tipy.