- 8
Ahoj,
v lednu jsem zakoupil Mazdu GJ/GL, rv. 09/2016 (facelifit), 2.0, 121 Kw (Benzín), Nájezd aktuálně 100 000 Km. Občas při vypnutí motoru (odhad 3x z 10 vypnutí) se stane že je slyšet kovové cvaknutí. Původně jsme se domníval že je to součástí i-stop. Po zkoupení druhého vozu rv. GJ/GL 05/2018 (druhý facelift) 2.0 107 Kw, benzín (nemohu přeci ženu nechat řídit GH, když mám GJ/GL), však tato to nedělá, vypnutí motoru je tiché. Než se roběhnu do autorizovaného servisu, chtěl jsem se zeptat zda někdo nemá zkušenost.
Děkuji
L.
v lednu jsem zakoupil Mazdu GJ/GL, rv. 09/2016 (facelifit), 2.0, 121 Kw (Benzín), Nájezd aktuálně 100 000 Km. Občas při vypnutí motoru (odhad 3x z 10 vypnutí) se stane že je slyšet kovové cvaknutí. Původně jsme se domníval že je to součástí i-stop. Po zkoupení druhého vozu rv. GJ/GL 05/2018 (druhý facelift) 2.0 107 Kw, benzín (nemohu přeci ženu nechat řídit GH, když mám GJ/GL), však tato to nedělá, vypnutí motoru je tiché. Než se roběhnu do autorizovaného servisu, chtěl jsem se zeptat zda někdo nemá zkušenost.
Děkuji
L.