Napred musim povedat, ze som zaujatý fanatik do mazda aut.
Doteraz som vlastnil mazdy, aj posledne auto, chceli sme do mesta novu M2 AT, ale sme kupili napokon inu japonsku znacku, lebo mazda jednoducho nevedela splnit moje želania.
Dnes som mal moznost vyskusat Honda HR-V Executive alternativna vybava, ako CX-3 Revolution TOP.
Naviac malo posuvne skla na streche obrovskeho rozmeru. CX3 nemoze ani mat.
Nie som ich zastanca, ale prilev svetla cez strechu vytvara luxusny pocit v HR-V
Cena HR-V o 1100 € nizsia, ako CX3 benzin
HR-V budí navonok dojem, ze je to skutocne SUV a nie mestsky crossover, prirovnaval by som ho skor ku CX5.
V interieri je HR-V priestorovo porovnatelny s CX5, vpredu aj vzadu.
Bol som prekvapeny kolko miesta je najma vzadu.
O sirke interieru svedci aj to, ze HR-V ma v zaklade laktovu opierku medzi prednymi sedadlami.
Kvalita materialov je ina, ako v CX3, ale istotne nie horsia.
Pristrojovy panel budiky, velke ako v CX5 a su prekrasne tzv. Optitronove- zobrazuju cisla a udaje priestorovo 3D. Nadherne.
Mal som take pristroje uz v M3 GTA BK, aj tam boli efektne, neviem preco od nich mazda upustila.
V zaklade HR-V LED interierove osvetlenie, v CX3 za priplatok.
Opierka laktova siroka, pohodlna, v CX3 za priplatok (nudzove riesenie)
Predne sedaky dlhsie cca o 3-5 cm pohodlnejsie, sirsie, ako v CX3.
Kufor vacsi cca o 100 l ako v Cx3.
Bezkonkurencne su zadne "honda magic seats".
Podvozok H-RV je sportovo komfortny, ako v CX3 , nie lepsi, ale ani o chlp nie horsi.
Motor atmosfera 1,5 benzin + CVT .
V dvojici s predajcom , bez batoziny uplne postacujuci na okresky aj v meste, bez vyhrad.
CVT preradovanie - packami pod volantom naozaj vyvolava iluziu o tom ze su tam kvalty a dokonca to funguje. Pred predchadzanim, po podradeni packou , prevodovka vytaca motor az do 6100-6300 !
CVT bolo pre mna velmi mile prekvapenie, kto tvrdi, ze to je zly system, ten ho alebo neskusal vobec, alebo nesedel v HRV s CVT.
1,5 benzin CVT s kludnym svedomim mozem v pruznosti prirovnat ku CX3 1,5 AT diesel, ktory stoji neuveritelnych 26.000 €
Ma CX3 akusi verziu s packami na radenie pod volantom ????? Mozno si len nespominam
Nezvyk je pre mna bolo vyhradne dotykove ovladanie na displayi, otocny ovladac z mazdy je asi praktickejsi, ale aj v Honde vsetko funguje na dotyk vyborne. Navigacia je seriovo v Executive.
V CX3 za priplatok ?!
Ma to akysi Anroid system a napriek tomu funguje dobre. Vraj to komunikuje dobre aj so smartphonmi. Neskusal som, nemam android telefon.
HRV ma hromadu lepsich rieseni, ako v Cx3.
Podla mna za cca rovnaku - nizsiu cenu dava ovela viac, ako CX3.
V mazde by sa mali cim skor spamatat, lebo PR SkyActiv uz asi nebude stacit zakaznikom.
Som priklad toho, ze ja, zaryty mazdak chvalim ine auto ako mazda a nakoniec si aj kupim inu znacku, lebo mazda neposkytne to, co chcem od svojho auta, ina znacka ano...
Doteraz som vlastnil mazdy, aj posledne auto, chceli sme do mesta novu M2 AT, ale sme kupili napokon inu japonsku znacku, lebo mazda jednoducho nevedela splnit moje želania.
Dnes som mal moznost vyskusat Honda HR-V Executive alternativna vybava, ako CX-3 Revolution TOP.
Naviac malo posuvne skla na streche obrovskeho rozmeru. CX3 nemoze ani mat.
Nie som ich zastanca, ale prilev svetla cez strechu vytvara luxusny pocit v HR-V
Cena HR-V o 1100 € nizsia, ako CX3 benzin
HR-V budí navonok dojem, ze je to skutocne SUV a nie mestsky crossover, prirovnaval by som ho skor ku CX5.
V interieri je HR-V priestorovo porovnatelny s CX5, vpredu aj vzadu.
Bol som prekvapeny kolko miesta je najma vzadu.
O sirke interieru svedci aj to, ze HR-V ma v zaklade laktovu opierku medzi prednymi sedadlami.
Kvalita materialov je ina, ako v CX3, ale istotne nie horsia.
Pristrojovy panel budiky, velke ako v CX5 a su prekrasne tzv. Optitronove- zobrazuju cisla a udaje priestorovo 3D. Nadherne.
Mal som take pristroje uz v M3 GTA BK, aj tam boli efektne, neviem preco od nich mazda upustila.
V zaklade HR-V LED interierove osvetlenie, v CX3 za priplatok.
Opierka laktova siroka, pohodlna, v CX3 za priplatok (nudzove riesenie)
Predne sedaky dlhsie cca o 3-5 cm pohodlnejsie, sirsie, ako v CX3.
Kufor vacsi cca o 100 l ako v Cx3.
Bezkonkurencne su zadne "honda magic seats".
Podvozok H-RV je sportovo komfortny, ako v CX3 , nie lepsi, ale ani o chlp nie horsi.
Motor atmosfera 1,5 benzin + CVT .
V dvojici s predajcom , bez batoziny uplne postacujuci na okresky aj v meste, bez vyhrad.
CVT preradovanie - packami pod volantom naozaj vyvolava iluziu o tom ze su tam kvalty a dokonca to funguje. Pred predchadzanim, po podradeni packou , prevodovka vytaca motor az do 6100-6300 !
CVT bolo pre mna velmi mile prekvapenie, kto tvrdi, ze to je zly system, ten ho alebo neskusal vobec, alebo nesedel v HRV s CVT.
1,5 benzin CVT s kludnym svedomim mozem v pruznosti prirovnat ku CX3 1,5 AT diesel, ktory stoji neuveritelnych 26.000 €
Ma CX3 akusi verziu s packami na radenie pod volantom ????? Mozno si len nespominam
Nezvyk je pre mna bolo vyhradne dotykove ovladanie na displayi, otocny ovladac z mazdy je asi praktickejsi, ale aj v Honde vsetko funguje na dotyk vyborne. Navigacia je seriovo v Executive.
V CX3 za priplatok ?!
Ma to akysi Anroid system a napriek tomu funguje dobre. Vraj to komunikuje dobre aj so smartphonmi. Neskusal som, nemam android telefon.
HRV ma hromadu lepsich rieseni, ako v Cx3.
Podla mna za cca rovnaku - nizsiu cenu dava ovela viac, ako CX3.
V mazde by sa mali cim skor spamatat, lebo PR SkyActiv uz asi nebude stacit zakaznikom.
Som priklad toho, ze ja, zaryty mazdak chvalim ine auto ako mazda a nakoniec si aj kupim inu znacku, lebo mazda neposkytne to, co chcem od svojho auta, ina znacka ano...