PetrCh
člen KLANu
- 40
Potřebuji 6+ míst, prostor a výkon a rád bych zůstal u Mazdy. Přemýšlím o koupi CX-9 s automatem kolem roku 2010 (+- 300 000,- z DE).
Zásadním problémem je prý poruchovost převodovky a diferenciálu, kdy jednak je prý problém sehnat díly a jednak výměna prý vychází na cca 200 tis!(?)
Může to někdo prosím potvrdit, upřesnit nebo vyvrátit?
Je to problém CX-9 obecně nebo jen nějaký ročník/konfigurace / šarže dílů?
V závislosti na čem to nastane? (počet km, stáří, zátěž, nahodile)
Dá se tomu nějak předejít (výměna oleje, nějaká údržba...?) nebo alespoň zjistit rozumným způsobem stav daného vozu?
Není kvůli tomuto sebevražda CX-9 kupovat? (Případně můžete doporučit alternativu?)
Zásadním problémem je prý poruchovost převodovky a diferenciálu, kdy jednak je prý problém sehnat díly a jednak výměna prý vychází na cca 200 tis!(?)
Může to někdo prosím potvrdit, upřesnit nebo vyvrátit?
Je to problém CX-9 obecně nebo jen nějaký ročník/konfigurace / šarže dílů?
V závislosti na čem to nastane? (počet km, stáří, zátěž, nahodile)
Dá se tomu nějak předejít (výměna oleje, nějaká údržba...?) nebo alespoň zjistit rozumným způsobem stav daného vozu?
Není kvůli tomuto sebevražda CX-9 kupovat? (Případně můžete doporučit alternativu?)