• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Kalibrace vstřiků

proton

výkonný člen KLANu
270
Nevím kde soudruh udělal chybu, zkoušel jsem kalibrovat vztřiky přes pin a drátek dle návodu, ale prve mne to po těch cca 3min, žhavení nezablikalo, tak jsem to opakoval znovu, ale to mi pak žhavení blikolo stále a svítila řídicí jednotka. i po 4min stále tak jsem vypl motor a i po té to stále svítilo a blikalo, tak jsem odpojil baterku prve - pak + a teď zas prozměnu svítí a bliká DST. co stím?
 
Tak DST již nesvítí, byl jsem to projet, ale nemohl jsem tím předchozím zásahem rozhasit vztřiky, nebo to má takto probíhat?
 
Co si měl za problém, že si kalibroval vstřiky?
 
problém žádný, ale slyšel jsem, že po každém servise by se měli nechat překalibrovat a tak když jsem měnil olej, tak jsem to chtěl udělat
 
Tak to si slyšel mylnou informaci. Kalibrace se doporučuje provádět při zásahu do motoru. Po běžném servisním úkonu je to naprosto zbytečné. Proč taky vrtat do něčeho co funguje.
Jinak s kalibrací přes drát zkušenosti nemám. Kalibroval jsem vždy jen přes diagnostiku, když jsem měnil podložky (Kuba měnil :) ).
Při kalibraci lítají několik minut otáčky nahoru a dolů a po tomto úkonu se doporučuje projet pořádně auto a nevypínat motor.

Teď už se chová auto normálně?
 
řekl bych že se chová stejně jak předtím, jen nevím proč svítila diagnostika a blikalo žhavení a nešlo to zrušit až odpojením baterky., když podle návodu po 5x ukostřít by měl motor ladit a po cca 3min zkončit a žhavení 5x zablikat. Pak jsem si říkal že jsem si měl dát raději podržce :mad::confused:
 
Kalibrace se nemusí dokončit z více důvodů a jaký důvod to je, lze vyčíst z hodnot INJ_LRN_F1 a INJ_LRN_F2:
INJ_LRN_F1
1 Vehicle is running.
2 Each cylinder rotation is unbalance.
4 Accelerator pedal is operated.
8 Power steering wheel is operated.
16 Clutch pedal is operated.
32 Diesel particulate filter regeneration is required
64 Diesel particulate filter regeneration is operated
128 MAF learning is operated
256 Speed sensor is trouble
512 ISC is not operated
1024 Learning Injector Tolerance is EER
2048 Shift position is not neutral or parking
4096 Lost communication with AT control unit
8192 Diesel particulate filter regeneration is started
16384 Diesel particulate filter regeneration cooling is operated
32768 Diesel particulate filter functional check is operated
INJ_LRN_F2
1 Engine is rough idling.
2 Air conditioner is operated.
4 Freezer idle up is operated.
8 Blower fan is operated.
16 Air conditioner switch is on.
32 Air conditioner frequency is more.
64 Parts of something is trouble.
128 Engine is not running.
256 Temperature conditions are failures.
512 Learning time is over.
 
Měl jsi to zahřáté, nebo studené? je nutné aby auto mělo min 70°C-ale nevím co se stane když je motor studený...
 
motor by měl být zahřátý, projel jsem to cca 6km , teploměr ukazoval 90°C,

"shr3k" z toho nejsem tedy moudrý, to jsistím diagnostikou? nebo mám vyhozen DPF a zaslepen EGR od Kubajs Znojmo

Na tuto prasečinu jsem došel takto:
Odstraněn HTML CTRL+C a CTRL+V z Facebooku, vlož si to sem prosím znovu jako text a přehledně, ať to tady má nějakou fazónu.
 
Poslední úprava moderátorem:
90°C na ukazateli neznamená že voda(motor) má 90°C. To jsem taky zjistil díky Bluetooth diag.
Každopádně nevím jestli je v tom u tebe ten problém....
Tuto prasečinu jsem dával na FB já-mě to na GY funguje(1x jsem to dělal). Dokonce ten návod je původem na GH
 
To by mohlo být, že málo nahřáté, stálo to venku a projel jsem to jen 4km tam a 4 zpět tak jestli to nestačilo?
 
Tak to je asi jediná věc co můžeš zkusit když nemáš diag-ale znova říkám, nevím jestli je v teplotě zakopanej pes...
 
no to už na to prdim, jen jsem se domníval že je to zapotřebí, když se měnil olej, loni mi to Kubajs dělal, ale nevím zda když měnil olej, nebo když rušil filtr, mám zato že ale když dělal olej. Jezdilo to dobře, žralo 6,3 L tak uvidím zda nepoleze spotřeba. No a má se to tedy dělat při oleji nebo ne, nebo jsem ta na tom facebooku špatně pochopil.
 
Zapotřebí při výměně oleje to opravdu není ;) Spíše to pochopil někdo špatně na FB.
Jasná věc, uvidíš kdyby náhodou se ti něco nezdálo.
 
Back
Top