• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Klepání (trkání) motoru

Motor m6 klepe

  • Vstrik

    Hlasy: 0 0,0%
  • Rozvody

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    0

Juan05

nový člen
2
Zdravím všechny, mám problém s klepáním v motoru. mám M6 GY 2,0 DI 2005, "najeto" 110xxx. ve 100 000 jsem nechal dělat kliku, tzn. celej motor rozebranej pomalu na šroubky, dalo se to dohromady(klika vybroušená, nové šály,těsnění pod hlavou atd.)
jezdilo to bez problému, až na to že motor je od 1000-2000 otáček hlasitej, není to tak kovový a hlučný jako byla ta klika, ale přece jen to hlučný je...
s výkonem problém nemám (jede to skvěle) ale klepání se stále ozývá, ale jen někdy, většinou, když je auto studené, ALE nemyslím tím zcela studené, jelikož po nastartování čekám klidně i 10-20 minut, teplota pěkně v půlce, ale zvuk při rozjetí byl opravdu hrozný.
Takže- nechal jsem dělat vstřiky v Bosh (repas) za 12 000,-
po nandání vstřiků zpět, se co se zvuku týče toho moc nezměnilo. stále někde mezi 1000 - 2000 otáčkách motor klepe, jakoby trká, ne uplně klepe, prostě dělá kadla kadla kadla kadla (hlasitěji než by měl)
tak mému mechanikovi jiný mechanik sdělil, že vstřiky se musí s autem nakalibrovat. Odvezl jsem to tedy do skoro nejdražšího servisu v okolí ke kalibraci, po třech dnech mi řekli, že nakalibrovat se dají vstřiky u M6 až u dva roky novějšího modelu a, že by si to řídící jednotka měla pojmout sama..
ALE, že mi předchozí majitel nacpal do auta chip a natvrdo obešel řídící jednotku, chip tedy vyndali protože prý dělal více škody než ty zvuky (klepání)
závěr: najezděte s tím 500-1000 km aby ste věděl jestli se to SAMO zpraví a pak se uvidí jestli jsou ty vstřiky i přes to, že jsou dělaný dobré nebo špatné.
-nutno dodat, že tento servis je zásadně proti opravě vstřiků (jelikož se jim to nevyplatí, když si na nových vydělají min.10tis navíc)takže zpět u mého původního mechanika, který mi dělal tu kliku apod. (skoro celý motor) mi řekl, že si myslí, že to může dělat řídící jednotka nebo neví...
A NIKDO NIC NEVÍ!
prosím poraďte nebo s tou svou krásnou mazdičkou sjedu někde ze skály do řeky (VTIP)
nejhorší je, že to klepe i když motor zahřívám půl hodiny, ale po ujetí i jen 1-2 kilometru, to jakoby ustane...písty by to být neměli, olej to nežere, po vyndání chipu ani nekouří, tak co s tím proboha je????? a je tedy vůbec možné, že by se to zázrakem samo opravilo?? do nafty vždy přidávám aditiva a už jsem to i prolil TECem 2000 bez výsledku...
Děkuji za trělivost a každou odpověď, jelikož jsem za mazdu dal 120 000,- mám jí rok a delší dobu stála v servisu než jezdila a už teď jsem do ní nacpal dalších 60 000 a pořád KLEPE, tak už jsem zoufalý! Díky! J.
 
Poslední úprava:
Odkud si? To by chtělo spíš někoho, kdo se do těchto motorů vyzná, než vytahávače peněz..
 
Je to tak... Jsem z Prahy-východ, ale ze zoufalství už nemám problém dojet kamkoliv...
 
V to případě doporučuji navštívit Tábor. Reference například zde ( Mazda 6 GY nestartuje ) a kontakt @esite nebo někdo jiný určitě přidá.
Určitě dej vědět, jak se to vyvíjí.
Mazdár ;)
 
Ahoj

jsem celkem prekvapen ze ti nikdo neodpovedel toto:

tohle tzv. trtkani je zpusobeno spojkou mezi vackou a podtlakovou pumpou.Je to celkem bezný jev.Mne to dela taky a neresim to.Jinak pokud by jsi chtel vedet kde se to nachazi,tak kdyz si stoupnes pred motor,tak je to vpravo nahore vedle krytu vacky.
Jde o to ze se spojka vymackava a pri zaberu motoru to trdlika.
 
No neformuloval bych zrovna, že klepání je běžný jev. Nějakou RF naftu jsem už měl čest mít a žádná neklepala.
Každopádně Juanův problém jsme na žádném srazu neměli tu čest poslechnout, takže těžko říct, o jaký zvuk a problém se jedná takto na dálku.
Uvidíme, jestli napíše finální verdikt ;)
 
Jiz jsem se setkal s nekolika mazdaky kteri tento "problem" maji.Je to neprijemny zvuk a pripomina klepani ventilu,ale je trochu jiny.Bohuzel je to dano nestastnou konstrukci te spojky.Pokud je to ono nema cenu investovat do nove.Kdo to mel sundanou vakuovou pumpu jiste to videl.Nejvice se to projevuje pri zatahu motoru za studena.Po precteni celeho vlakna mi to pripada jako pravdepodobna moznost.
 
Zdravim, vcera mi zaclo klepat z hlavy valcu kovovy zvuk jako kdyby ventil se oprel o pist, motor bezi rovne ve volnobehu tukani mirnejsi, pri zvyseni otacek se stupnuje. Klika rok po vybrusu a vstriky take, je pravda ze mi nemenili hdr.dopinak rozvodoveho remene, nemate zkusenost. Diky
 
Back
Top