Juan05
nový člen
- 2
Zdravím všechny, mám problém s klepáním v motoru. mám M6 GY 2,0 DI 2005, "najeto" 110xxx. ve 100 000 jsem nechal dělat kliku, tzn. celej motor rozebranej pomalu na šroubky, dalo se to dohromady(klika vybroušená, nové šály,těsnění pod hlavou atd.)
jezdilo to bez problému, až na to že motor je od 1000-2000 otáček hlasitej, není to tak kovový a hlučný jako byla ta klika, ale přece jen to hlučný je...
s výkonem problém nemám (jede to skvěle) ale klepání se stále ozývá, ale jen někdy, většinou, když je auto studené, ALE nemyslím tím zcela studené, jelikož po nastartování čekám klidně i 10-20 minut, teplota pěkně v půlce, ale zvuk při rozjetí byl opravdu hrozný.
Takže- nechal jsem dělat vstřiky v Bosh (repas) za 12 000,-
po nandání vstřiků zpět, se co se zvuku týče toho moc nezměnilo. stále někde mezi 1000 - 2000 otáčkách motor klepe, jakoby trká, ne uplně klepe, prostě dělá kadla kadla kadla kadla (hlasitěji než by měl)
tak mému mechanikovi jiný mechanik sdělil, že vstřiky se musí s autem nakalibrovat. Odvezl jsem to tedy do skoro nejdražšího servisu v okolí ke kalibraci, po třech dnech mi řekli, že nakalibrovat se dají vstřiky u M6 až u dva roky novějšího modelu a, že by si to řídící jednotka měla pojmout sama..
ALE, že mi předchozí majitel nacpal do auta chip a natvrdo obešel řídící jednotku, chip tedy vyndali protože prý dělal více škody než ty zvuky (klepání)
závěr: najezděte s tím 500-1000 km aby ste věděl jestli se to SAMO zpraví a pak se uvidí jestli jsou ty vstřiky i přes to, že jsou dělaný dobré nebo špatné.
-nutno dodat, že tento servis je zásadně proti opravě vstřiků (jelikož se jim to nevyplatí, když si na nových vydělají min.10tis navíc)takže zpět u mého původního mechanika, který mi dělal tu kliku apod. (skoro celý motor) mi řekl, že si myslí, že to může dělat řídící jednotka nebo neví...
A NIKDO NIC NEVÍ!
prosím poraďte nebo s tou svou krásnou mazdičkou sjedu někde ze skály do řeky (VTIP)
nejhorší je, že to klepe i když motor zahřívám půl hodiny, ale po ujetí i jen 1-2 kilometru, to jakoby ustane...písty by to být neměli, olej to nežere, po vyndání chipu ani nekouří, tak co s tím proboha je????? a je tedy vůbec možné, že by se to zázrakem samo opravilo?? do nafty vždy přidávám aditiva a už jsem to i prolil TECem 2000 bez výsledku...
Děkuji za trělivost a každou odpověď, jelikož jsem za mazdu dal 120 000,- mám jí rok a delší dobu stála v servisu než jezdila a už teď jsem do ní nacpal dalších 60 000 a pořád KLEPE, tak už jsem zoufalý! Díky! J.
jezdilo to bez problému, až na to že motor je od 1000-2000 otáček hlasitej, není to tak kovový a hlučný jako byla ta klika, ale přece jen to hlučný je...
s výkonem problém nemám (jede to skvěle) ale klepání se stále ozývá, ale jen někdy, většinou, když je auto studené, ALE nemyslím tím zcela studené, jelikož po nastartování čekám klidně i 10-20 minut, teplota pěkně v půlce, ale zvuk při rozjetí byl opravdu hrozný.
Takže- nechal jsem dělat vstřiky v Bosh (repas) za 12 000,-
po nandání vstřiků zpět, se co se zvuku týče toho moc nezměnilo. stále někde mezi 1000 - 2000 otáčkách motor klepe, jakoby trká, ne uplně klepe, prostě dělá kadla kadla kadla kadla (hlasitěji než by měl)
tak mému mechanikovi jiný mechanik sdělil, že vstřiky se musí s autem nakalibrovat. Odvezl jsem to tedy do skoro nejdražšího servisu v okolí ke kalibraci, po třech dnech mi řekli, že nakalibrovat se dají vstřiky u M6 až u dva roky novějšího modelu a, že by si to řídící jednotka měla pojmout sama..
ALE, že mi předchozí majitel nacpal do auta chip a natvrdo obešel řídící jednotku, chip tedy vyndali protože prý dělal více škody než ty zvuky (klepání)
závěr: najezděte s tím 500-1000 km aby ste věděl jestli se to SAMO zpraví a pak se uvidí jestli jsou ty vstřiky i přes to, že jsou dělaný dobré nebo špatné.
-nutno dodat, že tento servis je zásadně proti opravě vstřiků (jelikož se jim to nevyplatí, když si na nových vydělají min.10tis navíc)takže zpět u mého původního mechanika, který mi dělal tu kliku apod. (skoro celý motor) mi řekl, že si myslí, že to může dělat řídící jednotka nebo neví...
A NIKDO NIC NEVÍ!
prosím poraďte nebo s tou svou krásnou mazdičkou sjedu někde ze skály do řeky (VTIP)
nejhorší je, že to klepe i když motor zahřívám půl hodiny, ale po ujetí i jen 1-2 kilometru, to jakoby ustane...písty by to být neměli, olej to nežere, po vyndání chipu ani nekouří, tak co s tím proboha je????? a je tedy vůbec možné, že by se to zázrakem samo opravilo?? do nafty vždy přidávám aditiva a už jsem to i prolil TECem 2000 bez výsledku...
Děkuji za trělivost a každou odpověď, jelikož jsem za mazdu dal 120 000,- mám jí rok a delší dobu stála v servisu než jezdila a už teď jsem do ní nacpal dalších 60 000 a pořád KLEPE, tak už jsem zoufalý! Díky! J.
Poslední úprava: