• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Klima, spotreba " klikanie "

Andy

člen KLANu
31
Zdar, zas ja:) minule som sa len tak hrabal za " glove boxom ", chcel som najst aky mam bluetooth atd ,atd no a vsimol som si ze je tam odpojeny biely maly konektor, tak som zapojil nazad, no uz viem preco to bolo odpojene a co to robi, kazdy krat ked startujem auto tak to tam klika jak slak, da sa to nejak lahko vymenit? dalej, neviem co mam robit ale mam dost vysoku spotrebu, kombinovane tak 8.5l, mam 163 2.2d, nove retaze, servis, novy brzdovy strmen, robim denne cca 45km do prace a nazad, sice som vacsinou casu v zapche, ale potom idem dobrych 15km po dialnici, ta ako tak je fajn.. dalej, moze my niekto vysvetlit ako funguje klima na mazde 6? rano vstanem, nastartujem, zapnem klimu na 29 stupnov, nech sa zohreje kabina, mam vzuch na nohy a predne sklo, rychlost si pridava sam.. neskor to dam tak na 24 stupnov, ryhclost klesne o nieco ale stale ide na nohy... este sa mi nikdy nestalo pocas vlastnenia tohoto auta ( 2mesiace) ze by sa to samo preplo co ja viem, na tvar a nohy a tak, stale nohy, manualne je vsetko v poriadku... DSC_0043b.jpg
 
este sa mi nikdy nestalo pocas vlastnenia tohoto auta ( 2mesiace) ze by sa to samo preplo co ja viem, na tvar a nohy a tak, stale nohy, manualne je vsetko v poriadku...
Počkej, jak bude venku teplo, pak přepne na hlavu :) Záleží na teplotě, pokud je venku zima, tak musíš mít v kabině teplo a nastavit tak třeba na 17° a bude foukat na hlavu.
Pozn. Když vypneš klimu z AUTO a nebudeš na nic sahat, pouze na nastavení teploty, tak se bude stále automaticky všechno nastavovat.
 
S tou klimou je to z důvodu cirkulace- teplý vzduch jde z dola nahoru (je lehčí), proto fouká zespod. Naopak v létě z horních výdechů, neboť se tlačí z hora dolů. Mám to stejně. A jak píše Rob, když si to přednastavíš na výdechy které upřednostňuješ, teplotu taj jak tak udržuje i bez Auto nastavení.
 
Nevim zda má vliv tíha vzduchu.
Myslel jsem že to má foukat vždy tam kde to je potřeba podle vyhodnocení teploty v kabině zda dolů nebo nahoru.
 
Jen z doslechu by jsi měl jít min. o dva litry dolů. Tady, teda u "tebe"je něco špatně.diagnostika a šikovný mechanik poradí.
Začal bych palivovým systémem a skončil bych někde u čidel kolem motoru.
 
08/2008 2.0mzr-cd cca 6-7l spotreba.
2009 2.2 mzr-cd 136kw 7.-7.5l spotreba

Tych 8.5l znie ako dost, ale ak jazdis hlavne mesto tak je to aj realita.
 
Milda: no to viem aj ja ze je nieco zle :))) ale ako som pisal, ma plny novy servis, obe retaze, tesnenia pod vstrekmi, mann filtre, shell helix ultra low ash olej, mal som problem s cidlom na klukovke tak ten je uz uplne novy z mazdy, turbo zabera standartne 1900/2000 otacok ( boha to je neskoro ) gumy natlakovane ako ma byt.. no sice je pravda ze som aj v zapchach, ale neskor po dialnici to supnem aj na 90km/h, diagnostiku pouzivam Forscan ( pc/android) neukazuje nic... zaciatkom tyzdna som mal nieco cez pol nadrze, teraz po cca 210km mam este stvrt...
 
Tak potom už je to jen v noze.
Zkusit jiný styl jízdy?
I když to město je hrůza.
 
ono dost ma stve ze to turbo zabera tak neskoro.. mozno to bude tym.. ale inak celkom som si vsimol, ze ten palivovy ukazovatel nie je az tak presny.. teraz som bol na pumpe, supol som tam cca 24l nafty a ukazuje takmer 3 stvrte nadrze.. vraj sa to da niekde vo forscane nastavit.. najlepsie asi bude, ak kompletne vyjazdim naftu
 
Back
Top