jskokan
nový člen
- 3
Zdravím,
omlouvám se za dotaz, vím, že mi bez dalších informací nemůžete fundovaně odpovědět, ale i tak prosím o Váš názor.
Koupil jsem ojetou CX-7 (300.000 km) v dobrém stavu. Až na motor. Má špatné rozvody, které budu teprve měnit, vůle na řetezu cca 1-2 cm. Kompresní taky jsou na všech válcích stejné, a to 20 barů. Předepsáno 28. Baterka je taky slabá. Může být komprese tímto ovlivěna? Nevím, jestli mám zároveň s rozvody nechat udělat i GO motoru? Po rozvodech se mi to znova rozdělávat nechce a teď tedy nevím v jakém stavu je motor. A zbytečně ho taky nechci dělat, nestojí to zrovna málo. Nikdy jsem toto auto neměl, subjektivně nepoznám, jestli má malý výkon. Při výměně oleje byl magnet na šroubu čistý, bez kovových pilin. Motor je hlučný, ale to jsou ty špatný rozvody. Můžu nějak zjistit stav motoru?
děkuji za odpověď.
Jara
Ještě doplnuji- starý olej byl černý, nepronikal do výfuku, nadměrná spotřeba oleje není.
omlouvám se za dotaz, vím, že mi bez dalších informací nemůžete fundovaně odpovědět, ale i tak prosím o Váš názor.
Koupil jsem ojetou CX-7 (300.000 km) v dobrém stavu. Až na motor. Má špatné rozvody, které budu teprve měnit, vůle na řetezu cca 1-2 cm. Kompresní taky jsou na všech válcích stejné, a to 20 barů. Předepsáno 28. Baterka je taky slabá. Může být komprese tímto ovlivěna? Nevím, jestli mám zároveň s rozvody nechat udělat i GO motoru? Po rozvodech se mi to znova rozdělávat nechce a teď tedy nevím v jakém stavu je motor. A zbytečně ho taky nechci dělat, nestojí to zrovna málo. Nikdy jsem toto auto neměl, subjektivně nepoznám, jestli má malý výkon. Při výměně oleje byl magnet na šroubu čistý, bez kovových pilin. Motor je hlučný, ale to jsou ty špatný rozvody. Můžu nějak zjistit stav motoru?
děkuji za odpověď.
Jara
Ještě doplnuji- starý olej byl černý, nepronikal do výfuku, nadměrná spotřeba oleje není.