• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koncové tlumiče výfuku

Lunaris

nový člen
5
Zdravím, hledal jsem nějaké vlákno, do kterého napsat svůj problém, tak zkusím zde. Už nějakou dobu mi u Mazdy 6 GH, 2,5 MZR, v otáčkách kolem 1500 vibruje výfuk, má to tu dvojitou koncovku a mám pocit, že to dělá hlavně levá strana. Kromě toho mi přijde, že i samotný motor je hlasitější než dříve. Neměl byste někdo tip, co s tím. Když jsem to dával garážistovi, tak říkal, že to dělá samotný výfuk uvnitř a že s tím nic neudělá.
 
Výfuk má vlastné silentbloky, 6ks, ak je odhrdzavena prepážka v tlmiči tak to samozrejme nevyrieši ale na vibrovanie sa oplatí skúsiť ich vymeniť, len je problém s kvalitou, viac krát som menil, jedny mi po pol roku stvrdli na plast. Silentblok motoru by najviac vibroval na voľnobeh. A prečo ti neponúkol výmenu niektorého dielu výfuku?
 
Zdravím, hledal jsem nějaké vlákno, do kterého napsat svůj problém, tak zkusím zde. Už nějakou dobu mi u Mazdy 6 GH, 2,5 MZR, v otáčkách kolem 1500 vibruje výfuk, má to tu dvojitou koncovku a mám pocit, že to dělá hlavně levá strana. Kromě toho mi přijde, že i samotný motor je hlasitější než dříve. Neměl byste někdo tip, co s tím. Když jsem to dával garážistovi, tak říkal, že to dělá samotný výfuk uvnitř a že s tím nic neudělá.
Úplně se asi vibraci nezbavíš ale prvotní věc co yusobuje vibrace jen uložení motoru a pak az gumy na Vyfulku. Doprucuji se podívat na Silenblo na stane. motoru který byla často praskly a vytekly. Na druhé straně je vrchní uložení převodovky. To někdy bývá urvané. Poslední je uchyť pod motorem kde se spojuje s převodovkou. Pokud by jsi to vše chtěl měnit v originálu je to hodně. A na ten u motoru se moc aftermarket nedela. Pokud bude vytekly tak zkusit někde vrakoviště a hledat.
 
Asi vyfuk ko, většinou jako první odejde levej tlumič, je dál od motoru, dýl se v něm drží vlhkost a ta za těch několik let udělá svý
 
Mechanik mi tvrdil, že je to na výměnu výfuku. Ale k tomu, předpokládám, žádná druhovýrova neexistuje a čekám raketu za originál. Nebo by stačil vyměnit některý díl výfuku? Mám to docela blízko do Měchenic k Dufkovi, ale jednou tam byl kolega z práce a říkal, že tam pomalu platíš i za to, že tam přijedeš. Nicméně mě ty vibrace štvou hodně, takže to chci mít v pořádku.
Jinak motor běží pořád stejně, zdálo se mi, že je hlučnější, ale nebude to tak.
 
To že je vnútri trochu hrdzavý a má iný zvuk nemá vplyv na vibrácie, jeden tlmič mal na mojom aute iný zvuk a aj technik na stk 3x meral emisie( bolo vidno že chce nájsť chybu). Emisie prešli, tlmič na to nemá vplyv. Vibrácie som vyriešil výmenou tých šiestich silentblokov, pomohlo, je to lacné a začal by som tým ak ťa to trápi. Ale ak chceš začať výfukom tak do toho. Originál sa neoplatí na 15r auto, musí stačiť poľský a natrieť.
 
Pravej origo tlumič nikde není skladem. Nejlevněji vychází Ulter ten má i homologaci
 
Back
Top