• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Koroze víka kufru

Mercer

nový člen
1
Ahoj.
Objevil jsem na svém sedanu na víku kufru korozi (přikládám foto).
Auto je v provozu od roku 2018. Je šance že s tím Mazda bude něco dělat, tedy něco jiného než na moje náklady měnit víko kufru, což je určitě hrozná pálka?
Tipnu si že ne jelikož to není proreznuté zevnitř ale jen povrch, sundával jsem z vnitřní strany tu plsť nebo co to je a pod ní to vypadá vše v pořádku. Takže by mě docela zajímalo z jakého důvodu to tam koroduje, kamínky by tam lítat neměly, před vodou je to taky relativně skryto.

Pokud s tím Mazda skutečně nic dělat nebude tak bych se to odhodlal odstranit sám, je to malé a na místě co stejně není moc vidět. Jde hlavně o to zastavit další korozi.
Viděl jsem tu ještě téma kde někomu korodovala karoserie v místě důlku po kamínku a uvažoval o tom že to nechá opravit z havarijního pojištění, ale to si nejsem jistý že by byl i tento případ.

rez.jpg
 
Jen citace CarStar... pomůže úvodem (?)
ZÁRUKA NA LAK A ZÁRUKA NA POVRCHOVOU KOROZI
Záruka na lak a záruka na povrchovou korozi kryjí váš vůz po dobu 3 let. Počet najetých kilometrů nehraje roli. Během této doby můžete u autorizovaného servisního partnera Mazda reklamovat případné závady na laku vzniklé během výrobního procesu.

ZÁRUKA NA KAROSERII
Tuto záruku můžete uplatnit po dobu 12 let na závady, které na karoserii způsobila koroze. Počet najetých kilometrů nerozhoduje.
 
Jelikož je vůz starší neš 3 roky,tak máte smolíka.A o prorezivění se také nejedná,jak píšete.Stejně musí koroze vystoupat zevnitř vně,abyste měl záruční opravu.Samodomo.Co nejdůkladněji vyškrábat,použít stabilizátor koroze,pak barvu,lak.Nebo u nás nebo v Polsku koupit druhé bezvadné víko bez nutnosti lakování.
 
Měl jsem podobný problém (orezlá hrana pátých dveří u HB z r. 2019) u vozu, který měl prodlouženou "záruku" na 7 let. Reklamaci neuznali.
 
Jelikož je vůz starší neš 3 roky,tak máte smolíka.A o prorezivění se také nejedná,jak píšete.Stejně musí koroze vystoupat zevnitř vně,abyste měl záruční opravu.Samodomo.Co nejdůkladněji vyškrábat,použít stabilizátor koroze,pak barvu,lak.Nebo u nás nebo v Polsku koupit druhé bezvadné víko bez nutnosti lakování.
...a podlepit tu kameru oboustrannou páskou, aby nedrásala ten lak.
 
Ahoj.
Objevil jsem na svém sedanu na víku kufru korozi (přikládám foto).
Auto je v provozu od roku 2018. Je šance že s tím Mazda bude něco dělat, tedy něco jiného než na moje náklady měnit víko kufru, což je určitě hrozná pálka?
Tipnu si že ne jelikož to není proreznuté zevnitř ale jen povrch, sundával jsem z vnitřní strany tu plsť nebo co to je a pod ní to vypadá vše v pořádku. Takže by mě docela zajímalo z jakého důvodu to tam koroduje, kamínky by tam lítat neměly, před vodou je to taky relativně skryto.

Pokud s tím Mazda skutečně nic dělat nebude tak bych se to odhodlal odstranit sám, je to malé a na místě co stejně není moc vidět. Jde hlavně o to zastavit další korozi.
Viděl jsem tu ještě téma kde někomu korodovala karoserie v místě důlku po kamínku a uvažoval o tom že to nechá opravit z havarijního pojištění, ale to si nejsem jistý že by byl i tento případ.

Zobrazit přílohu 42553
Takto to vypadá po částečném zbroušení. CX3 r.v. 2017. Opraveno v roce 2020. Po přestříkání jsem kameru, otvírání a vše co se dotýká v těchto místech laku, podlepil průhlednou folií proti kamínkům od 3M. Zatím to drží.

CX3 koroze.jpg
 
Back
Top