• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Lepší pružiny, tlumiče

zborka

nový člen
10
Zdravím, prosím o radu zkušenějších, jsem pouze uživatel
mám Ghčko r 2009 92kw v dieslu 210k najeto. jezdím dlouhé trasy po dálnicích, na tachometru si většinou držím 160-170
Auto strašně pluje v zatáčkách, celkově se mi nelíbí jízdní projev, dle servisáka by už auto zasloužilo nové tlumiče
Vyplatí se použít nějaké lepší než originály?
popřípadě má někdo tip na značku, popřípadě přímo konkrétní tlumiče a pružiny?
 
Bilstein B4 nebo KYB Excel-G tomu budou muset stačit. Eibach Pro Kit se na to už asi nedělá.
 
Zdravím, prosím o radu zkušenějších, jsem pouze uživatel
mám Ghčko r 2009 92kw v dieslu 210k najeto. jezdím dlouhé trasy po dálnicích, na tachometru si většinou držím 160-170
Auto strašně pluje v zatáčkách, celkově se mi nelíbí jízdní projev, dle servisáka by už auto zasloužilo nové tlumiče
Vyplatí se použít nějaké lepší než originály?
popřípadě má někdo tip na značku, popřípadě přímo konkrétní tlumiče a pružiny?
Ještě dotaz - pneu nafoukané na kolik a jaká značka a DOT?
Moje GH stabilní po výměně origo tlumičů za KYB i při rychlostech začínajících dvojkou. Pružiny zůstaly origo se 400 tis. km na hrbu :)

Ohledně brzd koukni třeba sem:
 
Ještě dotaz - pneu nafoukané na kolik a jaká značka a DOT?
Moje GH stabilní po výměně origo tlumičů za KYB i při rychlostech začínajících dvojkou. Pružiny zůstaly origo se 400 tis. km na hrbu :)

Ohledně brzd koukni třeba sem:
jsou tam barum bravuris 3, nafoukané podle štítku na sloupku... předek nový teď na podzim, po tom, co mladé začlo auto "nějak házet, táhnout na stranu a kouřit se od gumy"? v aute budu až zítra pro bližší info.
Chápu dobře, že zrovna pružiny nejsou díl, co by se degradoval stejně rychle jak některé ostatní díly? tudíž by se i mohly nechat?
 
Ak nepadá auto na stranu alebo nieje prasknutá, hrdzavá tak nieje dôvod ich asi meniť, ak nechceš znížiť o tých 30mm. Ak auto moc pláva pozrel by som stabilizátor, aj vzadu, silentbloky ramien atď. Zhoršenú funkciu tlmica podľa mňa subjektivne nejde úplne subjektivne rozpoznať za bežnej jazdy.
 
Ak nepadá auto na stranu alebo nieje prasknutá, hrdzavá tak nieje dôvod ich asi meniť, ak nechceš znížiť o tých 30mm. Ak auto moc pláva pozrel by som stabilizátor, aj vzadu, silentbloky ramien atď. Zhoršenú funkciu tlmica podľa mňa subjektivne nejde úplne subjektivne rozpoznať za bežnej jazdy.
zadek ani nesel nastavit na geometrii, pry zatuhle rameno??gumy na zimu - KO zevnitř po geometrii na podzim( 3 a pul mesice). hankook concept pro 2,sjete zevnitř jak ostravak na stodolni....cca 20k km
chapu dobre, ze tlumice i pruziny nehraji takovy prim jako " kovove casti auta?"
stabilizátor, kosti by měly být nové. stále auto táhne doprava..
 
Poslední úprava:
Geometriu ti nastavia akurát závity na tyckach riadenia, všetky ostatné odklony a zaklony v predu aj vzadu budú v zelených číslach len ak budú všetky ramená, silentbloky a čapy OK (možno vzadu sa dá stelovat odklon a zbiehavost ale bude to tam všetko prirezle ak s tým nikto nehýbal 10+ rokov). Ak auto tiahne do strany, tak prejdi na druhú stranu voľnej cesty do protismeru a malo by ťahať na opačnú stranu, ak nie tak je geometria v neporiadku. Každý neseriózny servis ti nastaví geometriu aj na blbej náprave, zoberú prachy a nepovedia nič. Skús prehodiť kolesá, ale ak sa ti za 3 mesiace zodrali vnútorné strany tak to je očividná chyba geometrie, zlý tlmič by spravil na pneu po obvode ploche miesta. Ak auto nedrží smer tak bude blbá zbiehavost, vnútornú stranu pneu zničí nesprávny odklon.
 
Back
Top