Ahoj, dnes jsem byl se svou M6 GJ 2015 wagon na zimní prohlídce. Jelikož ji mám asi 4 měsíce, chtěl jsem ať na to kouknou trošku víc.
Bylo mi řečeno, že auto je tuhé, má vše jak má mít a jediné co mě v budoucnu čeká je baterka, protože je údajně na spodní hranici...
Už cca měsíc pozoruju jakési lupnutí / vrznutí, když jdu hodně na brzdy (nejvíc při dobrzdění v nízkých rychlostech) cca takových 60-80% sešlápnutí pedálu, svěřil jsem se s tím při této prohlídce a bylo mi řečeno, že zadní kotouče jsou pórovité a že to dělají třmeny, že maj jakousi "vůli" s deskama (už nevím přesně tu formulaci) a že to stačí rozebrat, vyčistit a promazat nějakou "vazelínou". Řekl jsem, že jsem si na 99% jistý, že to jde odpředku a že mi to spíš připadá jako uvolněný silent blok nebo něco na nápravě. Na tohle ale v podstatě neslyšeli a dále říkali, že to je ten třmen.
Nesetkal se někdo s tímhle problémem? Auto má najeto 72 tis.
Díky všem za rady!
Bylo mi řečeno, že auto je tuhé, má vše jak má mít a jediné co mě v budoucnu čeká je baterka, protože je údajně na spodní hranici...
Už cca měsíc pozoruju jakési lupnutí / vrznutí, když jdu hodně na brzdy (nejvíc při dobrzdění v nízkých rychlostech) cca takových 60-80% sešlápnutí pedálu, svěřil jsem se s tím při této prohlídce a bylo mi řečeno, že zadní kotouče jsou pórovité a že to dělají třmeny, že maj jakousi "vůli" s deskama (už nevím přesně tu formulaci) a že to stačí rozebrat, vyčistit a promazat nějakou "vazelínou". Řekl jsem, že jsem si na 99% jistý, že to jde odpředku a že mi to spíš připadá jako uvolněný silent blok nebo něco na nápravě. Na tohle ale v podstatě neslyšeli a dále říkali, že to je ten třmen.
Nesetkal se někdo s tímhle problémem? Auto má najeto 72 tis.
Díky všem za rady!