• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín M6 2.3 122kW - EGR, motor

ejaym

nový člen
4
Ahoj, prosil bych o radu. Z ničeho nic se mi začal přehřívat motor, šok nastal, když jsem se šel podívat pod kapotu a z pravé strany motoru se kouřilo. Po sejmutí krytu motoru a bádání jsem zjistil, že je na EGR ventilu ( pokud je to EGR, netuším přesně ), jsem našel závadu ( prasklá trubička ze které se kouřilo ) viz obrázek. Hadička, co je na ni napojená, jsem přetlačil za prasklinku a zasvorkoval, tím jsem to bral jako rychlou opravu. Opravu jsem dělal v práci, abych odjel dom. Jenže .. po práci co jsem nastartoval mazdici, mě začala svítit kontrolka motoru, začaly kolísat otáčky a nebo šly odhadem otáčky kolem 700 na volnoběh a při cestě dom se motor opět zahříval. Neví někdo, čím by to prosím mohlo být?

20240215_161923.jpg 20240216_074843.jpg
 
V tý hadičce je voda (chladící kapalina motoru). Asi jsi kvůli týhle prasklině přišel o vodu a proto ti vaří motor.
 
V expanzce i chladiči ? Může být jen zavzdušněný.
 
Ano, v oboji je prave voda ... vcera jsem byl nastartovat a dolil jsem do chladici cca 2dcl vody aby byla na okraji a voda vytvarela z chladicu bubliny ... motor sviti dal ... Topeni netopi, tak bude asi v haji termostat, ze?
 
A tu díru v tý vodní trubce u EGR jsi opravil ?
 
Back
Top