mihorak
nový člen
- 1
Ahoj. Mám problém s moji Mazdou. Cca před dvěma měsíci se mi rozsvítila kontrolka CHECK-ENGINE, motor cukal při zátahu, kolísaly otáčky při volnoběhu (otáčkoměr lítal 200-900). Chvílemi jsem měl pocit, že motor musí zhasnout, hlavně např. při dojezdu do křižovatky. Něco podobného, ale v menší míře se stalo už asi před rokem, ale chod motoru se srovnal, a tak jsem to cukání přisuzoval špatnému palivu.
V servise na diagnostice našli chybu senzoru polohy kliky. Senzor vyměnili + dali nové svíčky, ale motor po 10km hlásil stejnou chybu. Tentokrát se domnívali, že je chyba v kabelu k tomuto čidlu. Ten vyměnili také, ale po 14 dnech znovu stejný problém. Poté na diagnostice sledovali nějakou "hodnotu podtlaku v sání", která kolísala až k 60-70 na volnoběhu jakoby byla díra v sání, ale za minutu motor běžel zase chvíli tiše a kultivovaně (hodnota 30+-). Tak vyměnili "čidlo tlaku" v sání, které také problém nevyřešilo. 30km běžel motor klidně, ale včera jsem popojížděl asi 20 minut v koloně a znovu se projevilo kolísání otáček. Aktuálně mě "opravy" stály již několik tisíc a auto je stále ve stavu jak bylo před dvěma měsíci. Nesetkal jste se s tímto někdo? Už začínam být zoufalý :/.
V servise na diagnostice našli chybu senzoru polohy kliky. Senzor vyměnili + dali nové svíčky, ale motor po 10km hlásil stejnou chybu. Tentokrát se domnívali, že je chyba v kabelu k tomuto čidlu. Ten vyměnili také, ale po 14 dnech znovu stejný problém. Poté na diagnostice sledovali nějakou "hodnotu podtlaku v sání", která kolísala až k 60-70 na volnoběhu jakoby byla díra v sání, ale za minutu motor běžel zase chvíli tiše a kultivovaně (hodnota 30+-). Tak vyměnili "čidlo tlaku" v sání, které také problém nevyřešilo. 30km běžel motor klidně, ale včera jsem popojížděl asi 20 minut v koloně a znovu se projevilo kolísání otáček. Aktuálně mě "opravy" stály již několik tisíc a auto je stále ve stavu jak bylo před dvěma měsíci. Nesetkal jste se s tímto někdo? Už začínam být zoufalý :/.