• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda - Ústí nad Labem

Zdravím, rád bych se zeptal zda má někdo z Vás zkušenosti s Ústeckým autorizákem (http://www.autobek.mazdadealer.cz/), popřípadě zda je tu někdo šikovný z klubu v okolí?

Tam jsem kupoval CX3. Za sebe mám zkušenost pozitivní s panem Šumou i Podrábským je velmi dobrá řeč.Posledního února tam jedu na 3.garančku.
Řešil jsem tu 2 záruční opravy (přední mlhovky a klimatizaci) vše v pohodě.
 
Poslední úprava:
Tak to ho brzy smažeme, když se nepřihlásí. ;)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahoj.Já se o Ústí n/L radši nebudu ani zmiňovat,vždycky mi stoupne tlak a vyskočí žilka.
 
Možná je rozdíl mezi servisem a prodejem... :)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
A ja tam mam jiz 12 let bezva zkusenosti, a to jak s prodejem, tak servisem... za me je to i hodne o tom, jaky si clovek dokaze s lidma vytvorit vztahy (to zni pekne gay). Samozrejme par nedorozumeni nebo i hadek se za ty roky naslo, ale kdyz to srovnam se zkusenostma z nasi sirsi rodiny treba s ruznymi servisy a prodejci Fordu nebo Skody, je to naprosta pohoda.
 
Ahoj.Jsem naprostý pohodář a nikdy se nehádám a ani se nepovyšuji.Bohužel při koupi nové cx5 bylo jednání naprosto děsné a to se mi potvrdilo od spousty nových majitelů Mazdy v Ústí a většina mi potvrdila mizerné jednání a koupě nového auta v Praze. Já jsem moje letadlo koupil na Kladně a připadal jsem si jak v jiném světě.Jinak mimochodem i známa co si koupila u Beka novou Hondu, už jezdí na servis jinam. Co se týče servisu v ul jsem byl také zklamán, předloni mi auto poškrábali a já si domluvil technika z Allianzky právě v Ústí n/L a domluvil jsem se, že to nechám i nalakovat......no bohužel po měsíci žádná odezva a tak lakováno na Kladně a na celou délku opravy zapůjčeno náhradní vozidlo.
A co mi hoooodně vadilo jako majitele nového auta, že mechanici vyváží auta se špinavýma ruka a bez ochrany sedadel.
Co možná někdo ocení, že dělají servis i bez dokladu.......což je pro mně jako u Pepíka před garáží :mad:
Jinak jsem si na pohodu na Kladně nechal vyreklamovat sedák na podruhé potah sedačky a navíc ještě vzpěry 5tých dveří a vše v naprosté pohodě.:D
 
Ahoj.Jsem naprostý pohodář a nikdy se nehádám a ani se nepovyšuji.Bohužel při koupi nové cx5 bylo jednání naprosto děsné a to se mi potvrdilo od spousty nových majitelů Mazdy v Ústí a většina mi potvrdila mizerné jednání a koupě nového auta v Praze. Já jsem moje letadlo koupil na Kladně a připadal jsem si jak v jiném světě.Jinak mimochodem i známa co si koupila u Beka novou Hondu, už jezdí na servis jinam. Co se týče servisu v ul jsem byl také zklamán, předloni mi auto poškrábali a já si domluvil technika z Allianzky právě v Ústí n/L a domluvil jsem se, že to nechám i nalakovat......no bohužel po měsíci žádná odezva a tak lakováno na Kladně a na celou délku opravy zapůjčeno náhradní vozidlo.
A co mi hoooodně vadilo jako majitele nového auta, že mechanici vyváží auta se špinavýma ruka a bez ochrany sedadel.
Co možná někdo ocení, že dělají servis i bez dokladu.......což je pro mně jako u Pepíka před garáží :mad:
Jinak jsem si na pohodu na Kladně nechal vyreklamovat sedák na podruhé potah sedačky a navíc ještě vzpěry 5tých dveří a vše v naprosté pohodě.:D

Já to mám naprosto opačně :).

V Kladně bylo docela tragické jak předání nového auta (nejetá šestka, ale s reklamními poplepy, které měli odstranit), kdy jsem ho dostal upatlané od lepidla polepů a umyté v myčce (ač jsem výslovně žádal o nemytí v myčce), za což sice nabídnuli nějakou kompenzaci, ale dojem to už nezlepší. Taky výkup na Mazdu trojku původně slíbil vícméně závazně (z mého pohledu) jinou cenu, než nakonec dali, což se podařilo vyřešit pouze částečně a až při apelu na majitele V Groupu.

Pak v servisu dvakrát super, potom při výměně čelního skla mi - na 99 % oni - udělali dlouhou rýhu na spodku předního nárazníku. Měl jsem fotku asi dva dny před servisem a všimnul si toho pár dnů po servisu, aniž bych mezi tím s autem nějak jezdil (navíc nejezdím nikde, kde by byly obrubníky, natož ve výšce 25 cm), takže jsem si byl docela dost jistý. Taky teda bez řečí nabídnuli zalakování, ale prostě můj pocit z toho už to nezlepší.

V Ústí jsem byl za těch 12 let cca 50x, možná víckrát, a hádali jsme se za tu dobu dvakrát, jednou nad tím, jestli jsme řekli "originální područka" v CX3, nebo jen "područka", a podruhé když oprava poškrábaného laku na zadním nárazníku na trojce dopadla na první pokus blbě a mělo to jiný tón, než zbytek auta.

Ten druhý případ byl už lehce kritický a řešili jsme to i s majitelkou salonu, na druhou stranu to bylo v mezidobí kdy tam dělali čachry s vedením servisu a od doby, co tam je pan Šuma, už to zas funguje dobře - na druhý pokus nárazník dopadl i pro perfekcionistu, jako jsem já, perfektně. Takže ač jsem tenkrát měl cca roční období, kdy jsem jim nemohl přjít na jméno, po té blbé zkušenosti v Kladně jsem zase začal jezdit do Ústí a všechno funguje dobře, což musím zaťukat.

Novou šestku mám objednanou také v Ústí, předchozí dvě nová auta od nich dopadla dobře, takže věřím, že tohle taky... a pro jistotu jsem si do objednávky nechal napsat originál kódy příslušenství, které mi tam dají, aby se předešli tomu problému s neorigo područkou v CX3 (což jsme tenkrát taky dodatečně vyřešili).

Co se týká potažení sedaček igelitem při přebírání technikem, tak moje zkušenost je opačná, když s nima něco řeším a jedeme to projet, vždycky trvá na igelitu, ačkoliv já na tom fakt netrvám, protože očima vidím, že není tak špinavej, aby to mělo smysl. Stejně si to pokaždý pokreje. Taky už mi to s ním jednou vrátili, i vidím, že si to tam dává i při výměně oleje, když si jde pro auto a já sedím ještě uvnitř.

Na servis tam posílám i několik kamarádů a nikdo si nestěžoval. Ale oni teda nejsou takoví maniaci, jako já, takže jejich očekávání může být skromnější.

--

Jinak ano, o ceně se u nich dá smlouvat, ale to i v Kladně, a to zcela legálně a i pro plátce DPH s fakturou, kterým jsem většinu času byl. Cenu u servisu i aut vždycky považuju za smluvní a přijde mi nesmyslné nesnažit se dohodnout k oboustranné spokojenosti.

+

Můžeš napsat co dopadlo špatně v Tvém případě s dodáním nového auta v Ústí? Samozřejmě bych byl nerad, kdyby se mi tam teď něco podělalo s tou objednanou šestkou :)
 
Ahoj Ústečáci,

Mátě nějaký ozkoušený sevis na výměnu brzd? V Mazdě mi tenkrát řekli 5000kč + jen na výměnu oleje a to za 12 let starý auto dávat nebudu... Prostě klidně někoho v garáži kdo mazdám rozumí..(Vím že se to asi nedělá, ale máte problém v servisu když si přinesete vlastní díly?)

Díky
 
V Usti mi normalne menili brzdy v autorizaku s dily, ktere jsem si donesl. U skoro nove 2017 6. Myslim ze to byly 2 normohodiny. Nemeli s tim zadny problem.

Ale obecne myslim, ze brzdy jsou tak jednoducha vec, ze to zvladne temer jakykoliv servis.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj všem,
od jisté doby si na autě,co můžu a zvládnu,dělám sám,vím,co si tam dám..výměnu oleje,filtrů,dělal jsem si i výměnu brzd na M3 BL...a ted se chystám na výměnu brzdovych destiček na své M3 2.0 benzin...není to nic složitého..

Jinak na BL jsem řešil výměnu předního ložiska..koupil jsem si ložisko a najít nekoho,kdo to vymění,když mám materiál koupený,bylo dost komplikované..ale našel jsem...
 
Poslední úprava moderátorem:
Podle mě tady na severu v okolí Ústí nic jiného není. A v Kladně je to špaténka, tam jsem psal konkrétní příklady. Liberec daleko (aspoň od nás), a když jsem ještě měl starší jeté Mazdy, nenašel jsem ani žádnou slušnou alternativu k autorizáku, kde by ty auta znali a veděli co a jak... klasiku kotouče nebo destičky umí všude, to je u všech aut stejné, ale to si taky člověk může udělat sám, stejně jako olej. Takže na Mazda-specifické věci jsem jezdil do Ústí už před nějakými 12 lety :)
 
Back
Top