Nádobka aditiva pro FAP- M3 1,6 turbo
U M3 BK 1,6 turbo 2006 (najeto 185t.km) se rozsvítila "kontrolka emisního a palivového systému". V Mazda servisu KODECAR v Ostravě zjistili nízkou hladinu aditiva pro DPF. Po týdnu doplnili, zaplatil jsem 6 300,- a dozvěděl se, že se nepovedla regenerace v dílně ani při zkušební jízdě. Nedozvěděl jsem se jaké aditivum doplnili, kolik se doplňuje ani v jakých intervalech. Posléze objevena díra v hadici k tlakovému spínači - vyměněno. Pokus o regeneraci filtru na STK neúspěšný. Při kontrole nádobky zjištěno, že je znečištěná hnědou kapalinou a asi prázdná. Nepodařilo se zjistit zda je poškozená nebo únik je z přepadového, plnicího ventilu. Kontrolka svítí, motor někdy vynechává, už i několikrát zhasl - po asi minutě nastartoval.
Potřebuji někoho kdo by opravil. Nejlépe v okolí Nového Jičína.
Díky za pomóóóc.
Tonda a churavý Mazdík
U M3 BK 1,6 turbo 2006 (najeto 185t.km) se rozsvítila "kontrolka emisního a palivového systému". V Mazda servisu KODECAR v Ostravě zjistili nízkou hladinu aditiva pro DPF. Po týdnu doplnili, zaplatil jsem 6 300,- a dozvěděl se, že se nepovedla regenerace v dílně ani při zkušební jízdě. Nedozvěděl jsem se jaké aditivum doplnili, kolik se doplňuje ani v jakých intervalech. Posléze objevena díra v hadici k tlakovému spínači - vyměněno. Pokus o regeneraci filtru na STK neúspěšný. Při kontrole nádobky zjištěno, že je znečištěná hnědou kapalinou a asi prázdná. Nepodařilo se zjistit zda je poškozená nebo únik je z přepadového, plnicího ventilu. Kontrolka svítí, motor někdy vynechává, už i několikrát zhasl - po asi minutě nastartoval.
Potřebuji někoho kdo by opravil. Nejlépe v okolí Nového Jičína.
Díky za pomóóóc.
Tonda a churavý Mazdík