• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Pojistky vyhřívání lambda sond

Mina

nový člen
4
Zdar,
Mazda 3 BK, v pojistkové skříňce u motoru chybí vždy jeden kontakt v hnízdech 32 a 33 pro pojistky 10A k napájení vyhřívání Lambda sond a pojistky tam nejsou. Jsou nějak jinak ta napájení jištěná? Měnil jsem Labdu před katalyzátorem a pořád chyba P0031. Stará lambda měla přerušené vyhřívání. A protože nová hlásí stejnou chybu, pídím se po pojistkách a nenacházím.
Poradí někdo?
1000037900.jpg 1000037817.jpg 1000037816.jpg
 
Předpokládám motor Z6. Vyhřívání je přímo z řídící jednotky motoru.
 
Předpokládám motor Z6. Vyhřívání je přímo z řídící jednotky motoru.
DÍky, tak jsem to nějak tušil. Motor Z601. a je to nějak jištěné v té jednotce? Někdy se dává odpor, který shoří pokud je zkrat....
2. otázka..Lambda má 4 dráty. Koupill jsem z Kamoky a má jiné barvy. Dva stejné barvy jsou napájení ohřevu. Je to jedno jaká polarita?
3. Otázka..výstup pro řízení byl modrý a bílý a teď je šedý a bílý....je nějaké pravidlo kde je +? Nebo musím zahřát a změřit polaritu voltmetrem?
 
Back
Top