• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Poloosa

Zeman

nový člen
Zprávy
8
Dobry den, resim pri pridani a ubrani plynu pri zarazenem rychlostnim stupni cvakavy kovovy zvuk. Podezreni je na kloub poloosy co jde z prevodovky. Na jedne strane je videt viz.video jaka tam je vule. Dle meho tam je vetsi, nez by mela byt. Neresil jste to tu nekdo? V pripade vymeny se musi menit cela poloosa. V originale je to cenove okolo 16tis, v autokelly je za 5,5tis. Jenze je tam dodatek pro automaticke prevodovky. To je muj dalsi dotaz, zda poloosy pro automaticke prevodovky jsou shodne s manualni prevodovkou, pripadne jestli byste nevedeli kde sehnat poloosu k manuální prevodovce? Jedna se o ridicovu stranu. Mazda 6 2.0 Skyactiv G; 121kw r.v.2012. (manuál, benzín) – Bohužel video se mi nepovedlo nahrát mohu zaslat na email kdyby nekdo vědel. Jeste jednou mockrát dekuji za rady a snahu pomoci.

dbbeda97-af01-4827-8957-df2425440cb5.jpg69c13760-0161-488d-af36-dad369b07397.jpg

Video jsem musel dát do wordu stačí rozkliknout. Děkuji moc.

Upraveno moderátorem:
Video přesunuto. Příště nasdílet přes YouTube, Vimeo, OneDrive, Google Drive.
 
Poslední úprava moderátorem:
Pokud po někom chceš vyhledání čísla originálního dílu, poskytni VIN.
 
Jakože kvůli 17 znakům nahrát obrázek v PNG formátu, který je 36981x větší? :rolleyes: Příště jako text.
 

Přílohy

Druhovýroba se dá se objednat jako komplet nebo po částech a zrepasovat. Tohle snad muselo vibrovat už nějakou dobu.
Dostupné běžné autodíly.
 
LubosCX-5 – je to bez vibrací jen byl jemně slyšet ten kovový zvuk při přidání a ubrání plynu ale ve vyšších rychlostech nic nevibrovalo?
 
Dobry den, resim pri pridani a ubrani plynu pri zarazenem rychlostnim stupni cvakavy kovovy zvuk. Podezreni je na kloub poloosy co jde z prevodovky. Na jedne strane je videt viz.video jaka tam je vule. Dle meho tam je vetsi, nez by mela byt. Neresil jste to tu nekdo? V pripade vymeny se musi menit cela poloosa. V originale je to cenove okolo 16tis, v autokelly je za 5,5tis. Jenze je tam dodatek pro automaticke prevodovky. To je muj dalsi dotaz, zda poloosy pro automaticke prevodovky jsou shodne s manualni prevodovkou, pripadne jestli byste nevedeli kde sehnat poloosu k manuální prevodovce? Jedna se o ridicovu stranu. Mazda 6 2.0 Skyactiv G; 121kw r.v.2012. (manuál, benzín) – Bohužel video se mi nepovedlo nahrát mohu zaslat na email kdyby nekdo vědel. Jeste jednou mockrát dekuji za rady a snahu pomoci.

Zobrazit přílohu 55612Zobrazit přílohu 55613

Video jsem musel dát do wordu stačí rozkliknout. Děkuji moc.

Upraveno moderátorem:
Video přesunuto. Příště nasdílet přes YouTube, Vimeo, OneDrive, Google Drive.


Keď je poloos v hajzli tak sa to pozná hlavne v ostrých zátačkách a pridaní plynu. Vtedy počuť cvakavý zvuk, taký cinkot jako kovová trubka.Vätšinou to viac robí na pravej strane. Menia sa vždy obydve strany naraz.
 
Back
Top