• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Predelani manualniho otevirani kufru na automaticke

  • Vlákno založil Vlákno založil mrpcz
  • Datum založení Datum založení

mrpcz

výkonný člen KLANu
Zprávy
404
Ahoj, dalo by se (pripadne jak slozite by to bylo a tudiz financne nakladne) predelat u moji mazdy (6 2017 kombi) viku kufru aby bylo elektronicky zaviratelne a idealne se snimacem pro otvirani zespodu ldyz se “mavne” nohou?

predpokladam ze to neni asi realne proveditelne (a tudiz financne by to nedavalo smysl) ale i tak se ptam :)
 
Internet je plný těhle čínských sad
Jednou jsem si tom chtěl dodělat i na BM, ale odradilo mě dost recenzí, že ty čínský sady, byť nestojí 5,50Kč, stojí úplně zaprd. Lidi si hlavně stěžovali na slabý vzpěry a že to moc nevydrží.
Cca před rokem jsem koukal jestli není nějaká změna, že bych si to dal na CT200h a recenze naprosto totožný. Tak jsem se na to vyprdnul.

Nebo to nějak vykrást třeba z CX5, ale to jsem nestudoval jak je to tam zaimplementovaný.
 
No popravdě mávnutí nohou funguje u koncernu kde je origo z fabriky tak pade na pade... Neumím si představit jak bude "fungovat" nějaká no name sada i bez toho mávnutí nohou😕
 
ahoj je to jak píše MAX mě odradilo jak se píše ve spoustě recenzí, že číňani to mají zmáklé, ale ve výsledku je to strašně slabé a ikdyž se to tváří na videu jako že OK tak je problém s výkonem a neotvírá to jak by mělo. Tak jsem to vypustil, protože instalace po samo domo by vyšla minimalně na 12 tis. a to se mi nechce riskovat....otazkou je jak by to šlo řešit tady s díly CX 5 to bymohlo být zajimave.
 
Hlavne nevim, proc pod tim snimacem machaji vsichni nohou jako smyslu zbaveni, kdyz pod to tu nohu staci jen na vterinku strcit. Tak jestli to nebude ten problem? Alepon u S-Maxu - po 8 letech provozu 100% uspesnych pokusu. Podotykam, ze tam jsou vrata jak od stodoly, nejak mi unika to elektricke ovladani u Octavii, Superbu, Mazdy 6 apod.
 
@M3grey Všechno se holt nedá pochopit, zejména u zřejmých blbostí je to velký problém ;) Někdo si holt rád přidělává starosti zdánlivým luxusem. Luxus je kluci, když věci fungujou, pamatujte si to 🙃
 
nejak mi unika to elektricke ovladani u Octavii, Superbu, Mazdy 6 apod.
Já třeba u Š-Superb (dnes i CX-5) byl rád..., nesaháš zejména v zimě či za deště na zasviněné tlačítko a taky když nabíráš lidi třeba na týmovou akci, tak Ti tam nikdo nemlátí bezcitně kufrem při odložení své tašky, resp. kultivovaně se to samo obslouží ;) CX-5 je moc mladá zatím, ale Superb jsem odjezdil tři verze bez jediného el-kufr-problému a to první verze měla ty nakonec nepokračující twin-doors (malý/velký vlez).
 
Jakože zastavíš, tlačítkem otevřeš, dotyčný si odloží a tlačítkem zavře; místo sám si otevře a sám si bouchne...
 
Nejsem milovník el. ovládání kufru. Ale musím tomu jednu výhodu přiznat.
Když u staršího vozu zavírala, spíše zabuchovala kufr manželka, tak jsem nadskakoval. Dneska jsem v klidu a nepotřebuju rozvodového právníka :). Čili vše pro klid v rodině.
 
@cyklista Na tohle jsem spíš alergickej, když někdo práskne klasickejma dveřma. Už jsem uvažoval, že dodělám ten systém "soft close".
 
Ako šofér limuzíny kde mi nastupovali a vystupovali rôzny ludia, technologicky znalý ako aj neznalý plus častokrát potúžený alkoholom som mal s tým zatváraním kufra na tlačítko len problém. Bolo treba vystupovať keď si dávali kabáty do kufra a obsluhovať tlačítko.Čo bol ale ešte väčší problém bolo elektrická prípomoc zatvárania dverí cestujúcich kedy stačilo len lahko pritiahnúť dvere a čidlo dalo povel na ich zavretie. Lenže dvere sa nedoklapli a v tom ludia v domienke že slabo zavreli dvere ich začali otvárať kedy bol už v činnosti elektrormotorček a silou prekonávať jeho tlak. Nič sa našťastie nepokazilo a systémi vydržali ale otravné to bolo riadne.

Pikoška už možno aj 20 rokov stará bola z Jirkou Bartoškou keď môj šéf sa podujal po filmovom festivale odviezť ho na afterparty do hotela. Usadii ho na predné sedodlo a mi sme sa pohli. Taký pás samozrejme odignoroval a moje auto najprv začalo len tak lehko kvákať ale to sa po chvíli zmenilo na riadny škrekot a ten si už všimol aj spoločensky unavený Bartoška. Hovorím mu treba si dať pás a on tak si ho dej Arnošte😀Rezignoval som a pretrpel tých pár km😀
 
Já to měl u Superba 2 origo a dokódovanou možnost ovládat otevírání i zavírání dálkovým ovladačem, od řidiče tlačítkem atd... Na efekt super, ale s plnými rukami nákupu stejně člověk lovil ovladač po kapsách a ve výsledku mi mnohem víc usnadňuje život bezklíčový odemknutí u Mazdy - hlavně že je klíč někde v kapse, otevřít můžu bez jeho hledání. Když pak pominu ty nervy, kdy mi každej druhej otevíral či zavíral kufr silou přes odpor motorků (to jsem vždycky byl akorát hned vytočenej) a nebo to, že se to zkrátka neotevírá nějak super rychle a mít děti = lézt do toho kufru 2x častěji, tak mě pak už i nebavilo čekání na otevření/zavření... Osobně jsem si po koupi GJ ani nevšiml, že by mi to chybělo 😀
 
Bavil som sa s človekom čo si dorobil tú čínsku automatickú sadu na Hyundai Kona, údajne to nebolo moc ťažké, ale zaujímavé bolo, že s tými elektro vzperami sa dvere kufra zdvíhali o dosť nižšie ako s originál plynovými, tak pozor na to.
 
Tak to je v pr...., protoze treba na M6/kombi se i bez teto prestavby dvere kufru zvedaji nizko. Par krat sem si nepekne narazil kebuli!
 
@Max6 asi před týdnem jsme na dílně během odhlučňování Tesly Y měnili i zámky za softclose. Pán to koupil asi za 4500Kč z aliku, výměnu kus za kuse, konektory se děly, na každých dveřích to byla jen otázka 3 šroubů. Fungovalo to pěkně a za docela dobrou cenu. Jen na Mazdu jsem to nenašel
 
Back
Top