- 10
Ahojte,
riesim momentalne problem s chladiacou kvapalinou na mazde cx5 2,2 129kw 2017,
po kupe jazdenky som si vymenil retaz, skontroloval vacku a vycistil sanie, vypustil som aj chladiacu kvapalinu a potom odvzdusnil podla navodu
teraz sa mi deje, ze sa priblizne liter chladiacej po tyzdni jazdenia( 200 km) presunie z chladica do vyrovnavacej nadrzky ,
nazad, tak ako by sa mala, sa uz po ochladnuti motora nenatiahne aj napriek tomu,
ze som vymenil viecko na chladici a dal nove hadicky do nadrzky aj stahovacie pasky kovove aby to vsade tesnilo,
ked tu kvapalinu prelejem nazad z vyrovnavacej nadrzky do chladica objem sedi, cize sa zda ze nikde nemizne ani nepribuda
skusal som aj cely system natlakovat na 0,8baru cez viecko chladica, tlak drzal
potom som skusal test na co2 cez zafarbenie kvapaliny to bolo tiez ok
olej je bez znamok vody
pri jazde po dialnici 140kmh je teplota oleja cca 103 a vody priblizne 100 stupnov aj napriek tomu ze je vonku zima, to mi pride celkom dost ?
je mozne ze ma tesnenie pod hlavou iba nejaku mikroprasklinu ? neriesili ste prosim niekedy nieco podobne ?
aku teplotu vam ukazuje mazda pri jazde po dialnici ? zohrieva sa az na 100stupnov ?
Odporucam kazdemu obcas skontrolovat, ci je v chladici voda az po vrch, ked date dole viecko , prikladam aj foto ako by to malo vyzerat
!!! POZOR Viecko davajte dole iba ked je voda studena !!!
dakujem
riesim momentalne problem s chladiacou kvapalinou na mazde cx5 2,2 129kw 2017,
po kupe jazdenky som si vymenil retaz, skontroloval vacku a vycistil sanie, vypustil som aj chladiacu kvapalinu a potom odvzdusnil podla navodu
teraz sa mi deje, ze sa priblizne liter chladiacej po tyzdni jazdenia( 200 km) presunie z chladica do vyrovnavacej nadrzky ,
nazad, tak ako by sa mala, sa uz po ochladnuti motora nenatiahne aj napriek tomu,
ze som vymenil viecko na chladici a dal nove hadicky do nadrzky aj stahovacie pasky kovove aby to vsade tesnilo,
ked tu kvapalinu prelejem nazad z vyrovnavacej nadrzky do chladica objem sedi, cize sa zda ze nikde nemizne ani nepribuda
skusal som aj cely system natlakovat na 0,8baru cez viecko chladica, tlak drzal
potom som skusal test na co2 cez zafarbenie kvapaliny to bolo tiez ok
olej je bez znamok vody
pri jazde po dialnici 140kmh je teplota oleja cca 103 a vody priblizne 100 stupnov aj napriek tomu ze je vonku zima, to mi pride celkom dost ?
je mozne ze ma tesnenie pod hlavou iba nejaku mikroprasklinu ? neriesili ste prosim niekedy nieco podobne ?
aku teplotu vam ukazuje mazda pri jazde po dialnici ? zohrieva sa az na 100stupnov ?
Odporucam kazdemu obcas skontrolovat, ci je v chladici voda az po vrch, ked date dole viecko , prikladam aj foto ako by to malo vyzerat
!!! POZOR Viecko davajte dole iba ked je voda studena !!!
dakujem