LK7R
člen KLANu
- 81
Tak tu mám další závadu, myslel jsem si, že to je mnou, ale zrovna když jsem se chtěl zeptat manželky jestli si toho nevšimla, tak mi to stejné popsala. S největší pravděpodobností mi odchází motor pohonu volantu. Projevuje se to tak, že v nulové poloze při vyvinutí síly na volat do jedné ze stran, volant jakoby poskočí do té strany. Pocit jako by se volat zadrhával, nebo jako by ve směru pohybu byl hrbolek, který musíte překonat. Výsledkem je, že jedete rovně a chcete jemně korigovat směr a díky tomu prvotnímu odporu volantu je nutné zatlačit více a v tom ten motor povolí a vy přestřelíte míru korekce a pohnete volantem víc než jste chtěli. Tím samozřejmě vznikne potřeba korekce v opačném směru, přičemž se opakuje situace výše. Takže s volantem kvrdláte jak pako tam a zpět a co si lidi myslí v autě za Vámi si nechci ani domýšlet... . Tady na fóru stejnou závadu někdo zmiňoval u MX-30. No jsem z toho dost rozmrzelý, co si budeme povídat.
* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant
Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...
S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x
* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant
Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...
S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x