• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problém s motorem - slabý akumulátor

mikp

nový člen
3
Zdravím všechny,
fórum procházím už dva dny a na svůj problém jsem žádnou odpověď nenašel. Mám velmi krátce M 6 2.2D 2017. Včera ráno jsem potřeboval vyjet, nastaroval jsem motor a ten téměř okamžitě zhasl a nešel znovu nastartovat (několik pokusů, dokud byla baterka schopná točit startérem). Po dobití baterie nakonec motor nastartoval, ale chová se tak, jako by nejel na všechny válce, po přidání plynu stejná situace, otáčky se zvyšovaly skokově (nevím jak to jinak popsat). Žádná kontolka nesvítila, neozývají se žádné kovové zvuky (klepání, cvakání). Přes noc jsem nechal baterii znovu dobít a dnes ráno znovu zkusil nastartovat se stejným výsledkem, ale dnes už se rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Při poslední jízdě (asi 100 km) jsem žádné potíže nezaregistroval, probíhala naprosto normálně. Olej jsem měnil minulý týden. Baterka je původní, tedy asi 7 let. Může toto způsobit slabá baterie?
Setkal se někdo s podobným stavem?
Auto mám opravdu krátce, takže zkušenosti veškeré žádné a budu rád za případné rady co s tím..... Všem předem děkuji.
Druhá M 6 co mám je 2006 GG a nikdy jsem s ní podobný problém neměl. Deset let jezdí naprosto spolehlivě, motor se nikdy neopravoval.
 
motor se nikdy neopravoval....obavam se že tady asi bude...a bohužel častěji než budeš chtít. Z popisu co tu uvádíš je možností asi celá řada, ale baterku bych vynechal. Začal bych kontrolou vrchní části motoru...nejjednodušší varianta....zkusit změřit tlaky, a sundání víka na kontrolu karbonu (podfouknutí vstřiku) popřípadě vaček....myslím že pokud jsi to tu dva dny pročítal na problémy s 2.2D motorem tu narazíš na každém rohu a bohužel i když jde o auto ne zase tak staré dá se očekávat že tě nějaký z nich potkal. Pokud má auto nepravidelný chod a nedaří se start...mohlo se i stát že je podfouklý nějaký ventil. Změření tlaků kontrola vrchu motoru napoví asi na začátek víc...tim bych začal... :-(
 
Dík za názor, problémů s 2.2D je tady opravdu popsaných hodně, ale žádný popis ne hehodil na ty moje. Jakkoliv neuvěřitelně to může vypadat, tak moje problémy způsobila opravdu pouze a jen slabá baterie.
I tak děkuji za ochotu.
 
tak to máš štěstí, sice mi hlava nebere jak může slaba baterka točit motorem a kvuli tomu že je slaba nenastartuje diesel (který ve své podstatě elektriku na start kromě nutnosti protočit motor nepotřebuje) a jaký vliv může mít na nerovnoměrný chod motoru když jak se říká když už se jednou diesel rozběhne nic jiného než odstavení paliva ho nezastaví...každopádně super že to vyřešila nová baterka a auto fachčí jak má..tak hlavně at to vydrží :)
 
Zřejmě pokles napětí při startování slabou baterkou odstavil nějakou jednotku, která se resetovala až delším odpojením baterie od auta.
 
Poslední úprava:
Back
Top