Majstrisveta2002
nový člen
- 7
Zdravim, mam mazdu cx7 2.2 diesel, auto ma uz 320 000km, je aktualne po vymene oleja, vsetkych filtrov, rozvodu, vycistene dpf, vycisteni saci kos, vymenene podlozky pod vstrekmi. Auto uz od kedy som ho kupil ma pomaly nastup vykonu, napr na dvojke pri rychlosti 20km/h pri plnom zosliapnuti plynu vykon nabehne oneskorene, nie hned pri zosliapnuti plynu, napr pri 3 rychlosti a otackach 2500 zosliapnem plny a hned ide zaplynom, ale pod 2000 otacok jej to trva. To je moj prvy problem, prikladam to ku vstrekom kedze za studena prvych par minut ich mierne pocujem klepat do kabiny, po zohriati sa to uplne strati. ale nevyznam sa, pridavam udaj z diagnostiky o vstrekoch pri volnobehu:
1: -1,138
2: -0,151
3: 0,876
4: 0,231
Sú tieto udaje v poriadku? Ďakujem
Dalej hladam schopneho mechanika najlepsie Stredne slovensko, ale nevadi aj dalej. Budem potrebovat vymenit oleje v dife, v rozvodovke a mozno aj v prevodovke(manual), nastavit rucnu brzdu a budem potrebovat rozobrat tachometer a odstranit zalepenu kontrolku DPF(pravdepodobne byvaly majitel ju zalepil pred predajom aby som si nevsimol svietiacu kontrolku dpf kvoli vytahanemu rozvodu) + pripdne dalsie ine veci
Este som zabudol, takisto pri zastaveni po dlhsej jazde citit z pred kapoty nemrznucu zmes, nikde nevidim unik, ale nepatrne mnozstvo unika, neviem odkial, ale ked ju je citit vpredu pravdepodone prasknuty chladic? Alebo nejaka hadica ktora ští a hned sa voda vyparuje? Dakujem aj za tuto odpoved
Dakujem velmi krasne za pomoc
1: -1,138
2: -0,151
3: 0,876
4: 0,231
Sú tieto udaje v poriadku? Ďakujem
Dalej hladam schopneho mechanika najlepsie Stredne slovensko, ale nevadi aj dalej. Budem potrebovat vymenit oleje v dife, v rozvodovke a mozno aj v prevodovke(manual), nastavit rucnu brzdu a budem potrebovat rozobrat tachometer a odstranit zalepenu kontrolku DPF(pravdepodobne byvaly majitel ju zalepil pred predajom aby som si nevsimol svietiacu kontrolku dpf kvoli vytahanemu rozvodu) + pripdne dalsie ine veci
Este som zabudol, takisto pri zastaveni po dlhsej jazde citit z pred kapoty nemrznucu zmes, nikde nevidim unik, ale nepatrne mnozstvo unika, neviem odkial, ale ked ju je citit vpredu pravdepodone prasknuty chladic? Alebo nejaka hadica ktora ští a hned sa voda vyparuje? Dakujem aj za tuto odpoved
Dakujem velmi krasne za pomoc