Zdravím
mám pár problémů s moji mazdou cx 60 phev a chci zjistit jestli to mají ostatní stejně.
1- personalizace spíš nefunguje, většinou musím vybrat sebe nebo potvrdit že jsem to já. To aby hned po sednutí mě auto poznalo a nastavilo vše se stává bohužel jen sporadicky. Při zakázaném pohybu sedáku a volantu stejně volant stále popojede nahoru a dolu. A to vše i po nejnovějši aktualizaci SW.
2-parkovací senzory, parkuji podélně u zdi zadním rohem jsem cca 10 cm od zdi a nic ani zvuk ani obraz až pomalu narazím teprve oranžová čárka a pískání to samé i přední rohy.
3-asistent udržení v pruhu (oranžovej volant a vrácení při přejetí čáry) funguje taky jak kdy i když jsou krásné čáry a jedu nad 50km/h tak nic. Když si zapnu tlačítkem na volantu to zobrazení čar na displeji tak vidím kdy si čáru chytne a kdy ne (přibude k prázdné čáře plná) tak třeba rychlost 90 km/h čáry krásné na obou stranách rovinka a nic nechytne si ani jednu čáru ani na jedinou vteřinu. Když už si náhodou nějakou chytne při první zatáčce opět ztratí.
o posilovači řízení nebo jak to Mazda má pojmenované (zelený volantek ) o tom škoda mluvit použitelné max. dálnice.
4-to musím po poslední aktualizaci odzkoušet a to je samo zastavení před překážkou když bylo auto nové zastavilo samo při couvaní před malým květináčem po nějaké aktualizaci už nezastavilo ani před dětským odrážedlem přitom senzory o něm věděli ale přesto auto narazilo.
Máte to podobně nebo vše funguje. Bohužel u auta za nějakých 1,6 mil mě to už začíná docela hodně štvát a začínám přemýšlet o prodeji a přechodu k jiné značce.
Dříve jsem měl několik Toyot a byl jsem zvyklí na to že všechno tak nějak fungovalo na 95% a né na 40 jak bohužel zde.
Díky za info.
mám pár problémů s moji mazdou cx 60 phev a chci zjistit jestli to mají ostatní stejně.
1- personalizace spíš nefunguje, většinou musím vybrat sebe nebo potvrdit že jsem to já. To aby hned po sednutí mě auto poznalo a nastavilo vše se stává bohužel jen sporadicky. Při zakázaném pohybu sedáku a volantu stejně volant stále popojede nahoru a dolu. A to vše i po nejnovějši aktualizaci SW.
2-parkovací senzory, parkuji podélně u zdi zadním rohem jsem cca 10 cm od zdi a nic ani zvuk ani obraz až pomalu narazím teprve oranžová čárka a pískání to samé i přední rohy.
3-asistent udržení v pruhu (oranžovej volant a vrácení při přejetí čáry) funguje taky jak kdy i když jsou krásné čáry a jedu nad 50km/h tak nic. Když si zapnu tlačítkem na volantu to zobrazení čar na displeji tak vidím kdy si čáru chytne a kdy ne (přibude k prázdné čáře plná) tak třeba rychlost 90 km/h čáry krásné na obou stranách rovinka a nic nechytne si ani jednu čáru ani na jedinou vteřinu. Když už si náhodou nějakou chytne při první zatáčce opět ztratí.
o posilovači řízení nebo jak to Mazda má pojmenované (zelený volantek ) o tom škoda mluvit použitelné max. dálnice.
4-to musím po poslední aktualizaci odzkoušet a to je samo zastavení před překážkou když bylo auto nové zastavilo samo při couvaní před malým květináčem po nějaké aktualizaci už nezastavilo ani před dětským odrážedlem přitom senzory o něm věděli ale přesto auto narazilo.
Máte to podobně nebo vše funguje. Bohužel u auta za nějakých 1,6 mil mě to už začíná docela hodně štvát a začínám přemýšlet o prodeji a přechodu k jiné značce.
Dříve jsem měl několik Toyot a byl jsem zvyklí na to že všechno tak nějak fungovalo na 95% a né na 40 jak bohužel zde.
Díky za info.