• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Repase turbodmychadla

dr-zelenka

výkonný člen KLANu
265
Ahoj, nevíte kde nechat repasovat turbo? Do kopce trojka plnej, kolem 3000 se propadne a pak kopne do vrtule. Poslední měsíc vynechávalo. Dnes po 80 kilometrech chcíplo úplně, auto netáhlo. Na diagnostice chyba P0234. Chvilku jsem nechal dochladit. Zhasl motor za chvilku nastartoval a auto zase jelo normálně.
Po svátcích jsem to chtěl prohlédnout, ale mám pocit že tam najdu ohnuté lopatky nebo vůli na vrtuli.
Takže jsem připraven na nejhorší. Teď, kdo by to udělal. Nemá někdo zkušenost? Nejlépe Hradec okolí.

Odesláno z mého Samsung Galaxy S10e pomocí Tapatalk
 
P0234 je overboost, zkontrolovat vše co reguluje činnost turbodmychadla. VBC solenoid, zaseklá membrána regulace, senzor přetlaku v sání, až pak bych řešil samotné turbodmychadlo.
 
P0234 je overboost, zkontrolovat vše co reguluje činnost turbodmychadla. VBC solenoid, zaseklá membrána regulace, senzor přetlaku v sání, až pak bych řešil samotné turbodmychadlo.
To turbo píská jak stíhačka již od koupi. Máš zkušenost, že by s tím souvisela regulace turba? Jinak jo, plánuju zkontrolovat vše okolo.
 
Ahoj Mazďáci,
mám Majdu 6,2.0 105kW, GG a třeba hloupý dotaz, ale zeptám se, protože co člověk, tvrdí mi něco jiného. Prosím vás, pokud koupím střeva do turba, vše vyčistí a dám nové díly, je potřeba turbo seřizovat na stolici? Předem díky za odpovědi.
 
Tak to by mohlo fungovat. VBC je pomocí vakua a solenoidu.
 
No, že to bude snad vyvážené - ten rotor, a variabilní řízení tlaku se nebude muset nějak kalibrovat, protože použiješ staré díly.
 
No, že to bude snad vyvážené - ten rotor, a variabilní řízení tlaku se nebude muset nějak kalibrovat, protože použiješ staré díly.
Už rozumím, děkuju. Střed prodávají už vyvážený, takže by to neměl být problém. Ale mě šlo spíš o to, jestli se po té výměně turbo bude muset ještě seřizovač na stolici, nebo ne.
 
Už rozumím, děkuju. Střed prodávají už vyvážený, takže by to neměl být problém. Ale mě šlo spíš o to, jestli se po té výměně turbo bude muset ještě seřizovač na stolici, nebo ne.
Na té "stolici" se seřizuje právě VBC, nic jiného na tom seřizovat nejde.
 
Back
Top