Zdar, tak se ke mě na základě zadání ( víkendový coupe, zadohrab, 200hp+, 2006+, 200 000,- max ) dostala Mazda RX-8. Ohledně spolehlivosti 10 let starýho sportovního auta mám svoje teorie, takže žádnej zázrak nečekám a Wankelu se nebojím protože karma a motor by měl být po GO v Benrotoru
No z auta (i když ho zatím zajíždím) jsem totálně nadšenej a protože se na něm krom té repase motoru po dovozu z Neměcka nic moc nedělalo, tak se chci zeptat co je vhodný udělat v rámci takovýho 1. preventivního servisu u RX-8 2008 a 129 000km najeto, náplně, filtry jsou jasný, ale je potřeba preventivně měnit ty cívky,svíčky? dokážu nějak poznat stav katalyzátoru? Nebo raději pošetřit na budoucí výdaje? Případně nějaká údržba co pomůže spotřebě paliva, která sice u víkendovky není problém, ale opravdu neodpovídá výkonu auta.
Ještě letos bych se s tím chtěl podívat někam na okruh ( jenom zlehka )
Dík
No z auta (i když ho zatím zajíždím) jsem totálně nadšenej a protože se na něm krom té repase motoru po dovozu z Neměcka nic moc nedělalo, tak se chci zeptat co je vhodný udělat v rámci takovýho 1. preventivního servisu u RX-8 2008 a 129 000km najeto, náplně, filtry jsou jasný, ale je potřeba preventivně měnit ty cívky,svíčky? dokážu nějak poznat stav katalyzátoru? Nebo raději pošetřit na budoucí výdaje? Případně nějaká údržba co pomůže spotřebě paliva, která sice u víkendovky není problém, ale opravdu neodpovídá výkonu auta.
Ještě letos bych se s tím chtěl podívat někam na okruh ( jenom zlehka )
Dík