Ahoj všem,
před cca rokem jsem pořídil CX-5 2013 121kw benzín. Na základě hlášky z palubovky proběhla po nějakém čase výměna baterie. (původní byla mazda exide, v servisním výkazu výměna nikdy neproběhla, takže byla v autě 10let!
Nahradil jsem ji za úplně totožnou (svépomocí) před montáží řádně nabil. Cca 3 měsíce bez problémů, nikdy jsem nepocítil že by klesl výkon. No a najednou se nedalo ani dostat do auta. Po připojení na nabíječku 8V.. Baterii jsem reklamoval, servisní středisko ji shledalo jako OK.
Vrátil jsem tedy zpět starou (je nad hrobem), nabil, měsíc jezdil 2x 300km a po delší odstávce je to tu zase
Je třeba nějaký servisní zásah při výměně, nebo je možné provést normálně doma? Případně nějaké přenastavení v řídící jednotce?
Budu rád za každou radu/postřeh.
Díky
Jakub
před cca rokem jsem pořídil CX-5 2013 121kw benzín. Na základě hlášky z palubovky proběhla po nějakém čase výměna baterie. (původní byla mazda exide, v servisním výkazu výměna nikdy neproběhla, takže byla v autě 10let!
Nahradil jsem ji za úplně totožnou (svépomocí) před montáží řádně nabil. Cca 3 měsíce bez problémů, nikdy jsem nepocítil že by klesl výkon. No a najednou se nedalo ani dostat do auta. Po připojení na nabíječku 8V.. Baterii jsem reklamoval, servisní středisko ji shledalo jako OK.
Vrátil jsem tedy zpět starou (je nad hrobem), nabil, měsíc jezdil 2x 300km a po delší odstávce je to tu zase
Je třeba nějaký servisní zásah při výměně, nebo je možné provést normálně doma? Případně nějaké přenastavení v řídící jednotce?
Budu rád za každou radu/postřeh.
Díky
Jakub