• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika SCBS Malfunction

Bendik

člen KLANu
54
Ahoj,

menil jsem ted na svem GJ 2.2, 110kw senzor tlaku vyfukovych plynu kvuli chybe P0472. Po vymene za novejsi senzoru je vse v pohode, jen se pri nastarovani ukaze zluta hlaska SCBS malfunction a cerveny vykricniky. Na diagnostice mi to zadnou chybi neukaze, auto jede uplne v pohode. Vypozoroval jsem, ze se ta chyba ukaze, kdyz se na krizovatce priblizim k autu prede mnou.
Celni sklo je ciste, neposkozene. Zkousel jsem vycvaknout a znovu nacvaknout oba dva senzory na celnim skle, ale hlsku to pise porad. Respektive na cca deseti pokusech jsem vypozoroval, ze jakmile pricvaknu kabel k dilu “GHP9-67XD0”, tak se hlaska do dvou vterin vzdy ukaze. Muze byt skutecne vadny tento dil a mam ho nekde sehnat nebo se mam zamerit na neco jineho?
Je tu pripadne nejaky prazak se stejnym dilem(Mely by to byt pravdepodobne vsechny mazdy 6 s rokem vyroby 2013-2018), od ktereho muzu tento dil zkusit jen na par minut, prosim? Jen se vycvakne plast a vynda se ten dil. Prace na cca 20 vterin.
 
troufnu si říct, že i nadale bude chyba na motoru, ne na senzorech na skle. Chybu ti to neukazuje na diagnostice na telefonu? Možná by to chtělo pořádný scan přes počítač, ale za mě osobně bych čekal pořád karbon v motoru. S ohledem na stáří auta, už budou asi i nějaky km..kdy se čistil naposled?
 
Ahoj,

menil jsem ted na svem GJ 2.2, 110kw senzor tlaku vyfukovych plynu kvuli chybe P0472. Po vymene za novejsi senzoru je vse v pohode, jen se pri nastarovani ukaze zluta hlaska SCBS malfunction a cerveny vykricniky. Na diagnostice mi to zadnou chybi neukaze, auto jede uplne v pohode. Vypozoroval jsem, ze se ta chyba ukaze, kdyz se na krizovatce priblizim k autu prede mnou.
Celni sklo je ciste, neposkozene. Zkousel jsem vycvaknout a znovu nacvaknout oba dva senzory na celnim skle, ale hlsku to pise porad. Respektive na cca deseti pokusech jsem vypozoroval, ze jakmile pricvaknu kabel k dilu “GHP9-67XD0”, tak se hlaska do dvou vterin vzdy ukaze. Muze byt skutecne vadny tento dil a mam ho nekde sehnat nebo se mam zamerit na neco jineho?
Je tu pripadne nejaky prazak se stejnym dilem(Mely by to byt pravdepodobne vsechny mazdy 6 s rokem vyroby 2013-2018), od ktereho muzu tento dil zkusit jen na par minut, prosim? Jen se vycvakne plast a vynda se ten dil. Prace na cca 20 vterin.
Ahoj, pro jistotou si přečti tohle vlákno: https://www.mazdaklan.cz/threads/2-2-skyactiv-d-hlaseni-scbs-karbon-v-sani.3082/
Aby Ti časem auto nepadlo do nouzáku... Chtělo by to pořádnou diagnostiku nebo kouknout kamerou do sání.
 
Dekuju za reakce. Cisteni sani nebylo nikdy, najeto 133tis km(prevazne po dalnici). Je tu prosim nekdo z Prahy nebo blizkeho okoli kdo ma lepsi diagnostiku? Ja to mam jen pres telefon. Rad dojedu a zaplatim.
A to jsem chtel pristi tyden auto prodavat :-(
Projek jsem to vlakno a koukam, ze v autorizaku Mazdy za to chteji raketu. Mate na nekoho referenci, kdo by to zvladl pripadne vycistit(pokud bude spinave sani), za nejakou normalni cenu?

Ma nekdo pripadne zkusenosti s timto typem cisteni? https://www.autoservis-garant.cz/cisteni-sani-motoru/
 
Poslední úprava:
Dekuju za reakce. Cisteni sani nebylo nikdy, najeto 133tis km(prevazne po dalnici). Je tu prosim nekdo z Prahy nebo blizkeho okoli kdo ma lepsi diagnostiku? Ja to mam jen pres telefon. Rad dojedu a zaplatim.
A to jsem chtel pristi tyden auto prodavat :-(
Projek jsem to vlakno a koukam, ze v autorizaku Mazdy za to chteji raketu. Mate na nekoho referenci, kdo by to zvladl pripadne vycistit(pokud bude spinave sani), za nejakou normalni cenu?

Ma nekdo pripadne zkusenosti s timto typem cisteni? https://www.autoservis-garant.cz/cisteni-sani-motoru/
Co se týče chemického čištění, zkušenost je taková, že v tomhle stavu je to už nedostačující a je rozhodně lepší udělat čištění manualní. Nevím kolik ti řekli v Mazdě, ale pokud vím v Olomouci v Mazdě mají cenu kolem 10 tis. U nás na servisu záleží kolik se spotřebuje ledu - podle míry zašpinění, ale horní hranice je cca 8000 a dá se dostat určitě i níž. Každopádně při 133 tis. bych se teda nedivil ani vačkám, tak hodně stěstí aby stačilo jen to čištění. Kdybys měl cestu na Moravu dá se to domluvit u nás.
 
Dekuju za info :) Zkusim jeste nekoho v Praze s lepsi diagnostikou. Pevne doufam, ze je skutecne vadny ten laser, protoze se mi ta chyba ukaze, kdyz se priblizim k nejakemu predmetu/autu/zdi. Pokud to bude tim sanim, tak si zkusim nekoho v Praze za nejakou normalni cenu. Pokud se mi finance vyplati dojet za tebou, tak se ozvu. Dekuju!
 
Back
Top