• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Selhání baterie - 11500 za opravu

Pavel774

nový člen
3
Ahoj, v 55 tis mi selhala baterie a nestartovalo auto. Nechal jsem odtáhnout do autorizaku, protože mám prodlouženou záruku a tam jsem aktuálně na 3000 Kč za diagnostiku a 7000 za celý úkon výměny baterie. Plus testovací jízda za dalších 1500. Chci se zeptat, jestli je tohle normální podle vás takové ceny.

Zároveň tam je nějaký další problém chyby rozvodové sítě a budou další hodiny zkoumat, co to je. Na to by se ale měla vztahovat už ta prodloužená záruka ne? Nemůžu za to, že tam vlivem baterie něco zkratovalo. Jaké máte zkušenosti s tímhle problémem?
 
Naše CX-30 (podpis) dostala k dokladům, mimo jiné, podmínky prodloužené záruky. Tedy 24 měsíců po uplynutí záruky výrobce, max. 150.000km (co nastane dříve) ... fragment jsem Ti vyjmul do přílohy.
Podmínky §2, bodu 2 popisují výluky (práce i materiál) a bohužel cca dvanáctý puntík obsahuje právě baterie/akumulátory.
Rozvodová síť tam explicitně vyloučena není, měla by spadat pod §2, bod 1 a to zkoumání s tím spojené bych viděl pod §1, bod 3.

Výše cen mi pro autorizovaný servis přijde jako jejich "dnešní standard", o normálnosti si mohu myslet své, ale to je pak na jiné vlákno ;)
Snad jsem Tě správně pochopil z toho stručného popisu výše (?)
 

Přílohy

  • fragment_.pdf
    1,9 MB · Zobrazení: 48
Proto říkám že garančky a prodloužený záruky jsou jen na tahání peněz z lidí
 
Není to tak černobílé..., limituje se riziko za cenu, kterou si každý v tom celkovém pohledu musí vyhodnotit sám.
 
"Plus testovací jízda za dalších 1500."
Tuhle položku asi nemáš na zakázkovém listu, který jsi podepsal při odevzdání vozu k opravě. Jestli tě servis nepožádal alespoň o její dodatečné odsouhlasení během opravy, není třeba takovou položku nakonec platit (neobjednaný výkon). Chápu ovšem, že vynutit si novou fakturu bez této položky znamená hledat si příště jiný servis.
 
Back
Top