• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Slevy při koupi nové Mazdy

Maber

výkonný člen KLANu
Podporovatel MazdaKlanu Ověřený uživatel MazdaKlanu
237
Chystám se koupit svou první Mazdu, respektive první fungl nové auto (doteď jsem jezdil Seatem koupeným v bazaru před 11 lety). Jaké máte zkušenosti ohledně vyjednávání o ceně při koupi nové Mazdy? Na kolik % nebo Kč slevy jste se dostali při koupi vlastní konfigurace (popř. skladovky)?
 
Tahle informace Ti vůbec nepomůže, protože podmínky se mění trvale v místě i čase. Mazda má oficiálně slevy pro některé profesní skupiny plus marketingové akce (kola nebo palivo zdarma apod.). Dále jsou slevy na skladovky na webu Mazda Ihned. Pokud chceš pouze určitou konfiguraci, nezbývá než si ji nechat nacenit u jednoho prodejce a potom licitovat u dalších. To je moje zkušenost a podobnou měl i Svět motorů, který o tom kdysi psal.
 
Mam ty prodejce rad a nevim, jestli je rozumne tohle sdilet, protoze pak nic neprodaji s marzi a Mazda u nas skonci, ale dost zalezi na nejakem “VIP” statusu u Mazdy, kdy dlouhodoby zakaznik ma na uplne nove zakazkove objednane auto vyssi slevy primo od distributora, coz mi potvrdili nezavisle na sobe tri prodejci (ja ten status mam); pokud to neni jen bezna taktika. A samozrejme se taky prostor prodejce odviji od ceny auta, ty levny jsou dost na krev, nejdrazsi (top modely cx5, 6) maji prostoru vic.

Taky napisu, a myslim ze jim tim moc neublizim, protoze uz je to nejaky patek, ze na predvadecku, co se pujcuje lidem na vikendy a nouzove i behem opravy jejich auta, a ma najezd v par tisicich km, se dalo dostat nekam kolem 15 %... Na druhou stranu podobny slevy jde obcas najit i na mazdaihned.cz na dobre vybaveny predvadeci modely, kterych se salon potrebuje zbavit. Moje zkusenost s temahle slevama z mazdaihned, kdyz jsem parkrat na nejaky auto psal poptavku, je, ze dal uz to moc zlevnit nejde, max prihodi nejake prislusenstvi.

Taky jsou samozrejme dobry ceny na odchazejici model, ktery ma jeste nekdo na sklade nebo jako takovou tu pulhodinovou predvadecku (par set km). A to i kdyz to prodejce verejne nedeklaruje, je treba se primo v salonu ptat, i jestli nemaji treba jeste neco staryho na ceste, co budou davat do prodeje a vedi, ze to nema kupce.
 
Jo a zapomnel jsem napsat, ze taky zalezi na financovani, kdy s vyrizovanim uveru ma prodejce vic prace a u tech akcncich, pokud vim, nemaji z uzavreni provizi (nevim jak z normalnich). Ale jinak to s tema uverama zmapovany moc nemam... Z hotovosti a schopnosti zaplatit ihned bez obstrukci maji kazdopadne vzdy radost a ochota stoupa, coz je pochopitelny.

A taky ma Mazda nejaky program, kdy vymena auta po roce +- je jeste dal nejak zvyhodnena (vyssi sleva na nahradu a bezproblemovy vykup starsiho).
 
Já jsem kupoval minulý rok cx3 psal jsem si tak s 5 prodejci .Všichni dávali stejnou slevu kolem 20 000 ...nic víc .
 
Jo a zapomnel jsem napsat, ze taky zalezi na financovani, kdy s vyrizovanim uveru ma prodejce vic prace a u tech akcncich, pokud vim, nemaji z uzavreni provizi (nevim jak z normalnich). Ale jinak to s tema uverama zmapovany moc nemam... Z hotovosti a schopnosti zaplatit ihned bez obstrukci maji kazdopadne vzdy radost a ochota stoupa, coz je pochopitelny.

A taky ma Mazda nejaky program, kdy vymena auta po roce +- je jeste dal nejak zvyhodnena (vyssi sleva na nahradu a bezproblemovy vykup starsiho).

Já budu platit hned, tak by mohli mít radost. :) Určitě nechci prodejce nějak nelidsky ždímat, chci Mazdu i proto, abych tuto mě velmi sympatickou automobilku podpořil. V době, kdy i v relativně velkých autech mají někteří výrobci oturbené tříválce, má Mazda 3 základní motor atmosférický dvoulitr.

Tahle informace Ti vůbec nepomůže, protože podmínky se mění trvale v místě i čase. Mazda má oficiálně slevy pro některé profesní skupiny plus marketingové akce (kola nebo palivo zdarma apod.). Dále jsou slevy na skladovky na webu Mazda Ihned. Pokud chceš pouze určitou konfiguraci, nezbývá než si ji nechat nacenit u jednoho prodejce a potom licitovat u dalších. To je moje zkušenost a podobnou měl i Svět motorů, který o tom kdysi psal.

Díky za info. :) Mě by třeba i zajímalo, jestli někde prostě kategoricky řeknou ceníkovku a dost, anebo když se zeptám, tak aspoň nějakých symbolických 10-15 tisíc dají.
 
Poslední úprava moderátorem:
:) Nic jako VIP status neexistuje, nákupní ceny jsou pro dealery jasně dané, marže jsou takové jaké jsou (relativně malé). U individuálních kusů lze získat jen podporu na předváděcí auto (které se musí alespoň papírově tvářit jako předváděcí), případně po dlouhém vyjednávání s importem lze získat podporu na nějakou výběhovou skladovku, kterou se nedaří dlouho prodat. Čas od času jsou na modelové řady akce typu registrační bonusy, palivo zdarma, pneu zdarma atp. Na tom všem má prodejce nějaký podíl.
 
Poslední úprava:
Já se dostal na 19% slevu u 6 měsíců starého auta (předváděčka) s nájezdem necelých 12tsc km. Od své koupě jsem jen tak orientačně koukal na mazdaihned i inzercích, jestli ceny za stejnou konfiguraci G165 Rev budou klesat a k mému údivu jsem už nikde M3 FL G165 Rev + perleť + 5let záruka + Navi + nějaký příslušenství za ani podobnou cenu neviděl, což mě jen usvědčuje, že jsem pořídil dobře.
 
Nevim no, asi je to teda subjektivni. Ale pokud nekdo mluvi o cene "fungl" noveho auta, tak bych moc nepredpokladal, ze je rec o predvadecce. Jezdena predvadecka neni nove auto. Tam je jasne, ze se ceny pohybuji smerem dolu.

Tim nerikam, ze jsi, @MikeMaster-e, poridil spatne, ale neni to nove auto.
 
:) Nic jako VIP status neexistuje, nákupní ceny jsou pro dealery jasně dané, marže jsou takové jaké jsou (relativně malé). U individuálních kusů lze získat jen podporu na předváděcí auto (které se musí alespoň papírově tvářit jako předváděcí), případně po dlouhém vyjednávání s importem lze získat podporu na nějakou výběhovou skladovku, kterou se nedaří dlouho prodat. Čas od času jsou na modelové řady akce typu registrační bonusy, palivo zdarma, pneu zdarma atp. Na tom všem má prodejce nějaký podíl.

Díky. Já chci jít do nové trojky, takže výběhová skladovka nehrozí... :D Rozpočet bude napjatý, takže budu rád i za malou slevu.
 
Tak BPček bude za začátku málo a bude převis poptávky, je třeba s tím počítat.
 
Ter Leeloo II: souhlas, jen píšu reálnou slevu z ceny a vozy s malým nájezdem jsou nabízené i na mazdaihned, které tady bylo zmíněné.

Mně osobně je úplně jedno jestli je auto funglovka a nebo má pár tsc najeto, pokud celkový stav auta odpovídá novému kusu. To, že někomu nevoní, že už mu někdo seděl v sedačkách a že někdo jezdil s tím motorem... V každém autě už sedělo tolik osob a motor prošel všemi výstupními testy, že je to pak jen o pocitu, že mám na tachometru 0km. Skutečnost je samozřejmě jiná.

Tím nechci tvrdit, že se motoru nedá ublížit, když ho někdo bude pravidelně točit za studena, nekontrolovat hladinu oleje, špatně řadit, zbytečně dlouhodobě podtáčet, apod... určitě dá. Ale kupoval jsem od dealera, jediným majitelem předemnou byla Mazda ČR, auto je v záruce, garančky dodržuju, nevidím žádné zvýšené riziko oproti novému kusu a naopak mi to přineslo zajímavé snížení ceny. Pro mě osobně to byla ideální volba.
 
:) Nic jako VIP status neexistuje, nákupní ceny jsou pro dealery jasně dané, marže jsou takové jaké jsou (relativně malé). U individuálních kusů lze získat jen podporu na předváděcí auto (které se musí alespoň papírově tvářit jako předváděcí), případně po dlouhém vyjednávání s importem lze získat podporu na nějakou výběhovou skladovku, kterou se nedaří dlouho prodat. Čas od času jsou na modelové řady akce typu registrační bonusy, palivo zdarma, pneu zdarma atp. Na tom všem má prodejce nějaký podíl.

OK, pokud neexistuje, pak se mi s cenou podaril nejspis cisty zazrak, ale tak uvidime; v minulosti jsem se na takovou slevu ani pres hodne krizene vyjednavani mezi mnoha prodejci nepodarilo dostat ani u skladovky... Ale treba mi nakonec z Japonska dojede lodi misto Sestky betonovy kvadr :). At existuje nebo ne, zrejme se pro verneho zakaznika Mazdy da udelat dost.

Díky za info. :) Mě by třeba i zajímalo, jestli někde prostě kategoricky řeknou ceníkovku a dost, anebo když se zeptám, tak aspoň nějakých symbolických 10-15 tisíc dají.

U cerstve novych modelu je moje zkusenost takova (Mazda 3 a CX3), ze tam se jim do slev moc nechce, protoze je vetsinou velky zajem i o ta auta, u kterych treba nekomu neklapne financovani a zustane to na salonu k odberu; nebo to proste objednaji na salon protoze vedi, ze se to proda snadno. Takze s nekdejsi trojkou jsem pockal s koupi na pozdeji, nez ten pocatecni zajem opadl. U CX3 pro zenu jsem byl nejak rozhazovacne naladeny a mel jsem pocit, ze ji musime mit hned, jak byla neokoukana (domluvil jsem ji 1/2016, tedy po cca pulroce od prvnich objednavek), takze tu jsem koupil vyrazne mene vyhodne, nez svy ostatni Mazdy... u ty se jednalo fakt tezko, dilem i protoze to neni vyssi model, ani vyssi vybava.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ja bral v lednu 2016, M3 r.v.2015 listopad...Sleva byla pouze na navigaci a krasnou bilou perlet...Takze jsem platil v lednu 2016 540000 za revololution...
 
Ode dneska zacina platit mezi Japonskem a EU dohoda o volnem obchodu.(zadne clo na vyrobky z Japonska..auta,televize apod.)Nevim kolik je clo a jak to funguje,ale myslite, ze by se to mohlo aspon trochu promitnout v cenach novych vozu a slevnit treba o 5% nebo tak?:)
 
Díky za info. :) Mě by třeba i zajímalo, jestli někde prostě kategoricky řeknou ceníkovku a dost, anebo když se zeptám, tak aspoň nějakých symbolických 10-15 tisíc dají.
Myslím, že u nové M3 můžeš reálně uvažovat o slevě do 5 % nebo nějaké doplňky zdarma, pokud nebude výrazný nedostatek vozů. Nadhodíš dotaz a uvidíš. Ale jak píše Ondrej K, tyhle věci se moc neventilují veřejně, protože to stojí na důvěře a prodejci jsou taky jen lidé.
 
Chlapi, řešíte to strašně složitě, ani nevím proč? Nedělejte z prodejců nesvéprávné hlupáky ani chudáky před krachem. Nekupujete si mobilní telefon za 10K, ale auto za několik set tisíc Kč s následnou nutností jezdit do servisu, který u Mazdy není nejlevnější. Tohle je byznys, kde platí tvrdá pravidla. Stejně jako na Heuréce hledáte nejlepší nabídku, tak naprosto stejně budete hledat i nejlepší nabídku na nové auto. Záměrně nepíšu nejlevnější, ale nejlepší. Všichni dobře víme, jak riskantní může být nakupovat na Heuréce za co nejnižší cenu. Totéž platí i o autosalonu. Je potřeba zvážit více hledisek, nejen cenu. Servis, vzdálenost, záruku, další služby typu náhradní vozidlo apod.

Já osobně nechápu člověka, který vleze na prodejnu a koupí auto bez toho, aniž by oslovil více prodejců. I moje matka, která mě dva roky zpátky vytočila nesmyslnou koupí dieselového Tiguanu, si oslovila několik prodejců a udělala vlastní průzkum trhu. Tohle je zcela legitimní postup a je jen na prodejcích, co jsou ochotní nabídnout. @Ondrej K má nepochybně pravdu v tom, že na menší a hůře vybavené modely Mazda moc velké slevy nedává. Budu konkrétní. U nové Mazdy CX-3 lze dostat slevu okolo 25 tisíc Kč. Na před FL verzi je to i dvojnásobek. Naopak, na maximálně vybavenou Mazdu 6 mi nabídli různí prodejci slevy v rozmezí 32 - 70 tisíc Kč. Většina z nich měla slevy v té horní části, tzn. nebyla to nějaká výjimečná nabídka jediného prodejce. Nejflexibilnější a nejpohodovější jednání bylo s Mazdou Příbram - klidně jim udělám reklamu. Jejich přístup je super, pro-zákaznický a profesionální.

Ještě bych měl komentář k příspěvku od @shr3k -a. Víceméně souhlasím se vším, až na to VIP. Prodejci Mazdy nabízí, nebo nabízeli, slevy právníkům, doktorům a zubařům - tuším to bylo 10%. To je taková VIP sleva. Sami mě na to upozornili jako jednu z možností. Zubaře totiž mám v rodině, ale nakonec jsme to tak neudělali.

Abych to ukončil:
Pokud nemáte známosti, nejste v příbuzenském poměru s někým, kdo pracuje v Mazdě a nejste profesí právník, lékař či zubař, tak jedinou možností je poptat si vysněný vůz u různých prodejců a srovnat nabídky. Zda pak budete dále licitovat o ceně, to už je na Vás. Funguje to, přinejmenším tak, že další prodejce se na nižší nabídku dorovná. Nic špatného v tom nevidím. Oni si to v servisu vyberou.
 
Díky za info. :) Mě by třeba i zajímalo, jestli někde prostě kategoricky řeknou ceníkovku a dost, anebo když se zeptám, tak aspoň nějakých symbolických 10-15 tisíc dají.

Napada me jeste jedna moznost, pokud netrvas na aute, ve kterem nikdo nesedel, nebo na nejaky obskurni kombinaci vybavy a barvy :). Zkus se s nejakym prodejcem domluvit na tom, ze bys vzal nejakou z prvnich predvadecek, co jim dorazi/-la. Tam bude vzdycky nejaka docela zajimava sleva, i kdyz to je zbrusu novy model.

Da se to dohodnout urcite dopredu, klidne i jeste nez jim prijde. Taky se da nejak slusne domluvit i na tom, kolik na tom prodejce necha najet km, a podle toho nejak vybalancovat cenu... kdyz jsem kupoval tu svoji trojku pred ctyrmi roky, nekde slibovali, ze to bude treba jen 200 km, jinde rikali, ze pod 800 km urcite ne. Vzal jsem tenkrat nakonec jednu trojku, kterou jsem nasel skladem (az na druhem konci republiky) hned, ale moznost domluvit se na koupi predvadecky, ktera jim prave prisla nebo brzy prijde, mi nabizelo vic prodejcu.
 
Chlapi, řešíte to strašně složitě, ani nevím proč? Nedělejte z prodejců nesvéprávné hlupáky ani chudáky před krachem. Nekupujete si mobilní telefon za 10K, ale auto za několik set tisíc Kč s následnou nutností jezdit do servisu, který u Mazdy není nejlevnější. Tohle je byznys, kde platí tvrdá pravidla. Stejně jako na Heuréce hledáte nejlepší nabídku, tak naprosto stejně budete hledat i nejlepší nabídku na nové auto. Záměrně nepíšu nejlevnější, ale nejlepší. Všichni dobře víme, jak riskantní může být nakupovat na Heuréce za co nejnižší cenu. Totéž platí i o autosalonu. Je potřeba zvážit více hledisek, nejen cenu. Servis, vzdálenost, záruku, další služby typu náhradní vozidlo apod.

Já osobně nechápu člověka, který vleze na prodejnu a koupí auto bez toho, aniž by oslovil více prodejců. I moje matka, která mě dva roky zpátky vytočila nesmyslnou koupí dieselového Tiguanu, si oslovila několik prodejců a udělala vlastní průzkum trhu. Tohle je zcela legitimní postup a je jen na prodejcích, co jsou ochotní nabídnout. @Ondrej K má nepochybně pravdu v tom, že na menší a hůře vybavené modely Mazda moc velké slevy nedává. Budu konkrétní. U nové Mazdy CX-3 lze dostat slevu okolo 25 tisíc Kč. Na před FL verzi je to i dvojnásobek. Naopak, na maximálně vybavenou Mazdu 6 mi nabídli různí prodejci slevy v rozmezí 32 - 70 tisíc Kč. Většina z nich měla slevy v té horní části, tzn. nebyla to nějaká výjimečná nabídka jediného prodejce. Nejflexibilnější a nejpohodovější jednání bylo s Mazdou Příbram - klidně jim udělám reklamu. Jejich přístup je super, pro-zákaznický a profesionální.

Ještě bych měl komentář k příspěvku od @shr3k -a. Víceméně souhlasím se vším, až na to VIP. Prodejci Mazdy nabízí, nebo nabízeli, slevy právníkům, doktorům a zubařům - tuším to bylo 10%. To je taková VIP sleva. Sami mě na to upozornili jako jednu z možností. Zubaře totiž mám v rodině, ale nakonec jsme to tak neudělali.

Abych to ukončil:
Pokud nemáte známosti, nejste v příbuzenském poměru s někým, kdo pracuje v Mazdě a nejste profesí právník, lékař či zubař, tak jedinou možností je poptat si vysněný vůz u různých prodejců a srovnat nabídky. Zda pak budete dále licitovat o ceně, to už je na Vás. Funguje to, přinejmenším tak, že další prodejce se na nižší nabídku dorovná. Nic špatného v tom nevidím. Oni si to v servisu vyberou.
"Máš pravdu, předsedo!" Akorát jsi to napsal zatím nejsložitěji ze všech...:)
 
Napada me jeste jedna moznost, pokud netrvas na aute, ve kterem nikdo nesedel, nebo na nejaky obskurni kombinaci vybavy a barvy :). Zkus se s nejakym prodejcem domluvit na tom, ze bys vzal nejakou z prvnich predvadecek, co jim dorazi/-la. Tam bude vzdycky nejaka docela zajimava sleva, i kdyz to je zbrusu novy model.

Da se to dohodnout urcite dopredu, klidne i jeste nez jim prijde. Taky se da nejak slusne domluvit i na tom, kolik na tom prodejce necha najet km, a podle toho nejak vybalancovat cenu... kdyz jsem kupoval tu svoji trojku pred ctyrmi roky, nekde slibovali, ze to bude treba jen 200 km, jinde rikali, ze pod 800 km urcite ne. Vzal jsem tenkrat nakonec jednu trojku, kterou jsem nasel skladem (az na druhem konci republiky) hned, ale moznost domluvit se na koupi predvadecky, ktera jim prave prisla nebo brzy prijde, mi nabizelo vic prodejcu.

Chlapi, řešíte to strašně složitě, ani nevím proč? Nedělejte z prodejců nesvéprávné hlupáky ani chudáky před krachem. Nekupujete si mobilní telefon za 10K, ale auto za několik set tisíc Kč s následnou nutností jezdit do servisu, který u Mazdy není nejlevnější. Tohle je byznys, kde platí tvrdá pravidla. Stejně jako na Heuréce hledáte nejlepší nabídku, tak naprosto stejně budete hledat i nejlepší nabídku na nové auto. Záměrně nepíšu nejlevnější, ale nejlepší. Všichni dobře víme, jak riskantní může být nakupovat na Heuréce za co nejnižší cenu. Totéž platí i o autosalonu. Je potřeba zvážit více hledisek, nejen cenu. Servis, vzdálenost, záruku, další služby typu náhradní vozidlo apod.

Já osobně nechápu člověka, který vleze na prodejnu a koupí auto bez toho, aniž by oslovil více prodejců. I moje matka, která mě dva roky zpátky vytočila nesmyslnou koupí dieselového Tiguanu, si oslovila několik prodejců a udělala vlastní průzkum trhu. Tohle je zcela legitimní postup a je jen na prodejcích, co jsou ochotní nabídnout. @Ondrej K má nepochybně pravdu v tom, že na menší a hůře vybavené modely Mazda moc velké slevy nedává. Budu konkrétní. U nové Mazdy CX-3 lze dostat slevu okolo 25 tisíc Kč. Na před FL verzi je to i dvojnásobek. Naopak, na maximálně vybavenou Mazdu 6 mi nabídli různí prodejci slevy v rozmezí 32 - 70 tisíc Kč. Většina z nich měla slevy v té horní části, tzn. nebyla to nějaká výjimečná nabídka jediného prodejce. Nejflexibilnější a nejpohodovější jednání bylo s Mazdou Příbram - klidně jim udělám reklamu. Jejich přístup je super, pro-zákaznický a profesionální.

Ještě bych měl komentář k příspěvku od @shr3k -a. Víceméně souhlasím se vším, až na to VIP. Prodejci Mazdy nabízí, nebo nabízeli, slevy právníkům, doktorům a zubařům - tuším to bylo 10%. To je taková VIP sleva. Sami mě na to upozornili jako jednu z možností. Zubaře totiž mám v rodině, ale nakonec jsme to tak neudělali.

Abych to ukončil:
Pokud nemáte známosti, nejste v příbuzenském poměru s někým, kdo pracuje v Mazdě a nejste profesí právník, lékař či zubař, tak jedinou možností je poptat si vysněný vůz u různých prodejců a srovnat nabídky. Zda pak budete dále licitovat o ceně, to už je na Vás. Funguje to, přinejmenším tak, že další prodejce se na nižší nabídku dorovná. Nic špatného v tom nevidím. Oni si to v servisu vyberou.

Hm, těch 25k by bylo fajn. A zrovna Příbram mám kousek. :) Zkusím i jednoho dealera v Praze, před 2 lety jsme tam do firmy kupovali 6 2.5 Revolution Top (šéf chtěl původně BMW 520i v úplně základní výbavě, ale když jsem mu jako alternativu navrhl 6 v plné výbavě a když se svezl, tak bylo rozhodnuto ;) ) Dostal na ní tenkrát tuším 50 slevu.
 
Back
Top