- 2 675
Realne me zaujala informace, ze snizeny podvozek pozitivne ovlivnuje (a dle meho pohledu nezanedbatelne) spotrebu. Vzdy jsem si jen myslel, ze to je pouze designova zalezitost, skoro az spise tuzingova, nez tuningova (z meho pohledu). Ale jestli to ma prakticky vliv, zvazil bych to.
Mate to nekdo na GJ/GL? Nejake zazitky, zkusenosti, pouziva to vubec nekdo? Napr. @shr3k-u, Ty jsi mel snizenou GH, ale uz GJ nemas, ze? Proc?
To co popisuje @lakilaki, chapu. Ale jeste by me zajimalo, co jizdni komfort? Precejen mam kombika, protoze to castecne pouzivame jako rodinne auto. Nebude to pak nejaky strasny kostitras pro manzelku a maleho?
A jeste jeden dotaz - na foru jsou mnohokrat zminovane pruziny Eibach. Jake jsou jejich vyhody oproti OEM sade (v mem pripade 4100-77-798 - Sada pro snížení podvozku (Estate))? Homologace je potreba?
2.0 benzin, 110 kW, z 8,4-8,2 na 7,8-7,6 l/ 100 km
Znizenie malo za nasledok aj nevyhody v praktičnosti auta najmae v meste -
retardery, vjazdy, vyjazdy z podzemnych, nadzemnych garazi, jazda v zime v snehovych kolajoch
Mal som prasknuty plast spodny krty motora.
Ale jazdilo to min. o 2 triedy lepsie na kvalitnych cestach
Mate to nekdo na GJ/GL? Nejake zazitky, zkusenosti, pouziva to vubec nekdo? Napr. @shr3k-u, Ty jsi mel snizenou GH, ale uz GJ nemas, ze? Proc?
To co popisuje @lakilaki, chapu. Ale jeste by me zajimalo, co jizdni komfort? Precejen mam kombika, protoze to castecne pouzivame jako rodinne auto. Nebude to pak nejaky strasny kostitras pro manzelku a maleho?
A jeste jeden dotaz - na foru jsou mnohokrat zminovane pruziny Eibach. Jake jsou jejich vyhody oproti OEM sade (v mem pripade 4100-77-798 - Sada pro snížení podvozku (Estate))? Homologace je potreba?