KJay
člen KLANu
- 65
Ahoj. Omlouvám se že se tak hloupě ptám, ale zajímalo by mne jak se na nové M2 (manuál) správně při přeřazování chovat ke spojce. Přesedlávám z jiné atmosféry ( fiesta 98 a zkusil jsem si M2 (g90) a mám z ní tyto dojmy: jednak netáhne na dvojku při nízkých otáčkách: na to mi prodejce řekl, že to může být tím, že jde o nový vůz, co se zajezdí a tah motoru se zlepší. Mám tomu věřit? A hlavně, při řazení mi spojka jednou zasmrděla. V čem byl problém? Těžko říct, stalo se to při jízdě jednou, buď to bylo mezi 1 a 2 nebo mezi 2 a 3, neměl jsem chuť zkoušet při jakém sešlapu se to stane znovu. Je nějaká situace, o které z vlastní zkušenosti víte, že se v ní špatné řazení takto projeví? Co tak pátrám na netu, tak je to nedošlápnutí pedálu. Hm. Takže asi šlo jen o nezvyk, neupravený posed nebo něco podobného. Pokud vím, je tam nějaká chytrystika při řazení nahoru (či dolů?). Byl jsem trochu hozen do vody, tím si vysvětluju, že se v nízké rychlosti jedno zařazení nepovedlo. Dá se něco napsat i o této chytrystice? A o řazení všeobecně - při jakých otáčkách to dávat u Mazdy nahoru, dolů. Držet pedál spojky lehce namáčklý po odšlápnutí, když se neví co přinese další sekunda.. nebo vždycky pouštět. dík
Poslední úprava: