Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Z fotek jde něco poznat?Rez aby to nebylo moc shnilý na prahách/nosníkách (shnilý rameno vyměníš - nosníky na podlaze ale ne).
Brzdy jestli jsou aspoň provozuschopný (obzvlášť zadní třmeny).
Spotřeba oleje.
Průsaky oleje (motor - hlavně víko ventilů ; převodovka - hlavně gufero u setrvačníku)
U 2.5 jestli není první/malý katalizátor na svodech v háji.
Uhnilý příruby tlumičů vejfuku.
Tepelný štíty nad kocovejma vejfukama a pod rezervou jestli pořád drží na nýtech.
Bluetooth jestli funguje.
Bose/reproduktory jestli hrajou všechny.
Blikající kontrolka airbagů (jestli se nezobrazí při hýbání s oběma předníma sedačkama)
Nivelace xenonů na přední i zadní nápravě pokud má auto xenony (jde hlavně o ty tyčky)
Posilovač řízení při točení volantem na místě funguje na oboje strany stejnou silou.
Vylomený nebo jinak poškozený čep stabilizační tyčky na zadním stabilizátoru (většinou se vylomí čep z futra na straně ramena)
Zahnilý excentrický šrouby zadních spodních ramen (jestli jde nastavit geometrie zadní nápravy)
Bouchání/klepání/vzrání obzvlášť od přední nápravy (spodní rameno a horní uložení)...
Prostě klasika obhlídka neznámý ojetiny před koupí.
Z fotek jde něco poznat?
Mám ještě více fotek,ale zde můžu dát jen 10...Opravdu moc děkuji za objektivní a hlavně odborné informace jste vážně borec ).Cena je pouze 130000 auto je z Rakouska vím, že se prodávají kolem 170000 ccaPříruba pravého tlumiče výfuku je jednou nohou v hrobě. Ta levá chodí okolo hřbitova.
S excentrama na zadních ramenech dlouho nikdo nehýbal.
Nápravnice jsou trochu víc orezlý,ale to nemá vliv na nic.
Ty malý kousky karoserie co jsou vidět na fotkách nejeví známky něčeho drastickýho (dle věku), ale to by chtělo zkontrolovat pořádně (sudant i ty kryty podlahy atd...), protože z tý jedný fotky kde je vidět asi tak 20cm spoje podlahy/prahu u zadního kola tak tam rez evidentně je.
Tlumiče budou evidentě hodně starý (dle fotky zadních tlumičů) nebo měněný před louhou dobou nebo měněný nedávno za nějaký nekvalitní/laciný.
Víc z týhle věštecký koule o pár nedetailních fotkách fakt nedostanu. Není detailní fotka brzd, není fotka motoru, není detailní fotka spár karoserie, není fotka svárů na nosníkách/karoserii, není fotka motoru/převodovky zespodu, atd... atd..
Jen narovinu říkám: Jestli je to dotažený z říše,tak bych při obhlídce byl asi tak o 1500% víc obezřetnější a opatrnější. Nejenom němci za hranice na východ vyvezou/chtějí se zbavit hlavně špatných aut. Kvalitní auta zůstávají na prodej ve svym státě.
Je třeba počítat s tím, že oni to berou jako spotřebák...Cena je pouze 130000 auto je z Rakouska vím, že se prodávají kolem 170000 cca
2,5 benzín 218000 kmCo to má za motor a kolik to nalítalo?
Má to pravidelnou vedenou servisní knížku,nechal jsem si vin prověřit v Mazdě.Jako za 130000 asi fajn,ale je tam dost předzvěstí že to bude shnilý a neudržovaný. Záleží taky co jsi schopný do toho následně investovat, protože tohle povoz typu "sednu a jezdim" nebude. Možná "sednu a dojezdim".
Já za sebe bych raději připlatil a koupil něco co už jen z těhle pár fotek vypadá líp.
Pokud je to dotažený a tady za to někdo chce 130000,tak reálná hodnota je tak +/-100000 což není zrovna Adidas
Tak či tak pokud to koupíš, tak tě bude hned či později čekat větší investice. Zkus jít s cenou dolůMá to pravidelnou vedenou servisní knížku,nechal jsem si vin prověřit v Mazdě.