• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Steering Locked

xkendy

člen KLANu
94
Ahoj, tak jsem se neradoval dlouho z me mazdy 6 a mam prvni vazny problem.
Vlezu do auta, sednu za volant stisknu tlacitko a slysim jen takove cvakani koncici hlaskou: "Steering locked" a auto samozrejme ani nezacne startovat.
Takto se to opakuje i treba 10x za sebou, nekdy na po 11 uslysim odemceni volantu a auto v pohode zacne startovat. Na netu jsem nasel vlakno:
ale jestli jsem to precetl spravne, tak reseni tam nikdo nenapsal.
Pripadne mi to jako odchazejici zamek volantu a jsem z toho poradne na prasky neb za 3 dny jedu na dovolenou.
To mi tezko stihnou opravit...

Napada me jestli by zamek volantu nesel napr pres Forscan vyradit (aby byl volant furt odemceny)

Resil jste uz nekdo? Nejake rady ci tipy ?

Diagnostika auta uplne cista, ani jedna chybka....
 
Tak klobouk dolu. Vzali me na diagnostiku bez objednani v Kodecar HK. Smekam.

Vysledek: pan technik prosel Mazda databazi EU a nenasel zadny podobny pripad. Pojal podezreni na baterii.
Projev neodemykani volantu muze pry byt podpeti baterie a pak ze ridici jednotky delaji nepredvidatelne kousky a i treba to neodemykani zamku rizeni. Tezko soudit proc ted auto jezdi naprosto normalne...

Diagnostika ukazala, ze pri startovani padne napeti baterie na 11V (nevim ted ktera je to hodnota zda VPWR nebo BATT_V, ktera je urcujici, obe vsak jsou na 11V pri startovani 11.03 vs 10.9).
Jedine co jsem si nezapamatoval, tak je hodnota napeti baterie pri startovani, kdyz je baterie v poradku. Vi nekdo ?

Jdu pohledat vlakno s bateriemi, ale asi tam vrazim bannerku EFB runnig bull.



20240819_150122.jpg
 
Back
Top