mendez
nový člen
- 19
Čuate. Na GH 2.0 LF17 mi vyskočila chyba motora kod P2187 ktorá odkazuje na stratu vakua v saní a netesnosť.Najazd je 230 tis km.
Začal som vyčistením škrtiacej klapky. 250 km bol kľud a vybehlo to znova. Voľnobeh drží stabilne. Z chodu motora mám pocit , že ide takým hrubších chodom , pomalšie ide do otáčok a nieje taky pružný. Ani výkonovo to podla mna nieje OK. V aute mam aj LPG s primazávaním ventilov Valvecare ,ktore je napojené pri vstrekovačoch. Pozeral som aj všetky hadice a su OK. Este su tam solenoidy ale to neviem ako otestovať.
Ešte rozmyslam zhodiť komplet sanie a pretesniť, ale do toho sa zatial nechcem púšťať.
Čo by to mohlo este byť, pripadne čo sa zvykne riešiť na saní?
Vďaka za každý tip.
Začal som vyčistením škrtiacej klapky. 250 km bol kľud a vybehlo to znova. Voľnobeh drží stabilne. Z chodu motora mám pocit , že ide takým hrubších chodom , pomalšie ide do otáčok a nieje taky pružný. Ani výkonovo to podla mna nieje OK. V aute mam aj LPG s primazávaním ventilov Valvecare ,ktore je napojené pri vstrekovačoch. Pozeral som aj všetky hadice a su OK. Este su tam solenoidy ale to neviem ako otestovať.
Ešte rozmyslam zhodiť komplet sanie a pretesniť, ale do toho sa zatial nechcem púšťať.
Čo by to mohlo este byť, pripadne čo sa zvykne riešiť na saní?
Vďaka za každý tip.