Zdravím, Tak jsem tu zase se 2 dotazy se serie zbytečných dotazů ...
Setkali jste se tu někdo s tím, že by vám na GH před FL přestaly fungovat, nebo fungují špatně tlačítka na volantu? Zapínání tempomatu mi jde, až když ho silou promáčknu na několikátý pokus, na klasické zmáčknutí nereaguje. Zesilování rádia mi funguje tak napůl a přidání tempomatu téměř vůbec. poslední 2 se objevily nedávno, první pozoruju už delší dobu. Vzhledem k více problémovým tlačítkům asi předpokládám zaoxidované kabely, nebo obdobný problém. Řešili jste už někdo něco podobného? případně jak?
Druhá věc, na kterou bych se chtěl zeptat je zhasínání kontrolky motoru. Delší dobu mi svítí kontrolka motoru s chybou P0420 - na doporučení z mazdy jsem vyměnil přední lambdu, což nepomohlo, takže mi mechanik doporučil výměnu katalyzátoru (zadní lambda je prý OK), což jsem chtěl udělat zjara, při větším servisu. Dnes jsem ale sedl do auta a kontrolka už nesvítíla, když jsem ho v neděli parkoval, tak ještě svítila.
Zájímá mě, jakým způsobem dochází ke zhasínání kontrolky, je to po najetí určitého množství KM bez chyby? Já totiž myslel, že nezhasíná vůbec.
Změna oproti dřívějšímu využívání auta, kterou jsem před zhasnutím udělal, bylo natankování vervy 100 a ujetí 200km po dálnici (dřív jsem dálnice nejezdil a vervy jsme zatím vyjel půl nádrže).
Setkali jste se tu někdo s tím, že by vám na GH před FL přestaly fungovat, nebo fungují špatně tlačítka na volantu? Zapínání tempomatu mi jde, až když ho silou promáčknu na několikátý pokus, na klasické zmáčknutí nereaguje. Zesilování rádia mi funguje tak napůl a přidání tempomatu téměř vůbec. poslední 2 se objevily nedávno, první pozoruju už delší dobu. Vzhledem k více problémovým tlačítkům asi předpokládám zaoxidované kabely, nebo obdobný problém. Řešili jste už někdo něco podobného? případně jak?
Druhá věc, na kterou bych se chtěl zeptat je zhasínání kontrolky motoru. Delší dobu mi svítí kontrolka motoru s chybou P0420 - na doporučení z mazdy jsem vyměnil přední lambdu, což nepomohlo, takže mi mechanik doporučil výměnu katalyzátoru (zadní lambda je prý OK), což jsem chtěl udělat zjara, při větším servisu. Dnes jsem ale sedl do auta a kontrolka už nesvítíla, když jsem ho v neděli parkoval, tak ještě svítila.
Zájímá mě, jakým způsobem dochází ke zhasínání kontrolky, je to po najetí určitého množství KM bez chyby? Já totiž myslel, že nezhasíná vůbec.
Změna oproti dřívějšímu využívání auta, kterou jsem před zhasnutím udělal, bylo natankování vervy 100 a ujetí 200km po dálnici (dřív jsem dálnice nejezdil a vervy jsme zatím vyjel půl nádrže).