Ahoj,
mám problém s tím, že jakmile se auto zahřeje na provozní teplotu, stojím někde na volnoběh cítím jak auto lehce vibruje. Dále jsem zpozoroval, že auto hůř akceleruje, hlavně líné rozjezdy + při nižší rychlosti, třeba na parkovišti auto jakoby začne někdy cukat. Mám za to, že to souvisí s tím, když mně v servisu vyndali baterii kvůli výměně kabinového filtru, protože náhodou jsem našel na YT video, kde týpek vysvětluje, že poté se musí jednotka znovu naučit chod volnoběhu. A popisoval právě výše uvedené příznaky. Udělal jsem vše podle videa, nechal běžet 30 min na volnoběh, poté 15 min s na max zaplou klimou a najednou bylo auto v pohodě. Jenže to vydrželo tak 2 dny a poté opět stejný stav, i při druhém pokusu stejný výsledek, zase to vydrželo jen pár dní. Teď jsem si ještě všiml, že když stlačím plynový pedál slyším takové relativně tiché pískání nebo syčení. Nevíte na co se zaměřit, předpokládám, že problém bude souviset s něčím okolo škrtící klapky? předem díky za odpovědi.
mám problém s tím, že jakmile se auto zahřeje na provozní teplotu, stojím někde na volnoběh cítím jak auto lehce vibruje. Dále jsem zpozoroval, že auto hůř akceleruje, hlavně líné rozjezdy + při nižší rychlosti, třeba na parkovišti auto jakoby začne někdy cukat. Mám za to, že to souvisí s tím, když mně v servisu vyndali baterii kvůli výměně kabinového filtru, protože náhodou jsem našel na YT video, kde týpek vysvětluje, že poté se musí jednotka znovu naučit chod volnoběhu. A popisoval právě výše uvedené příznaky. Udělal jsem vše podle videa, nechal běžet 30 min na volnoběh, poté 15 min s na max zaplou klimou a najednou bylo auto v pohodě. Jenže to vydrželo tak 2 dny a poté opět stejný stav, i při druhém pokusu stejný výsledek, zase to vydrželo jen pár dní. Teď jsem si ještě všiml, že když stlačím plynový pedál slyším takové relativně tiché pískání nebo syčení. Nevíte na co se zaměřit, předpokládám, že problém bude souviset s něčím okolo škrtící klapky? předem díky za odpovědi.